י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מנכ"ל מכון היצוא הישראלי: "נסייע ליזמים חרדים להסיר חסמים ולממש את הפוטנציאל בתחום"

מנכ"ל מכון היצוא הישראלי מר גדי אריאלי והנהלת המכון קיימו היום (ג') סיור עבודה במרכז אחים ליזמות ועסקים בבני ברק, במסגרת שלושת ימי ההטבות המתקיימים השבוע לקראת פתיחת המקום. במהלך הביקור סוכם על שיתוף פעולה אסטרטגי של המכון עם מרכז אחים • אריאלי: "נסייע ליזמים חרדים להסיר חסמים ולממש את הפוטנציאל בתחום הייצוא"

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי



מנכ"ל מכון היצוא הישראלי מר גדי אריאלי והנהלת המכון קיימו היום (ג') סיור עבודה במרכז אחים ליזמות ועסקים בבני ברק, במסגרת שלושת ימי ההטבות המתקיימים השבוע לקראת פתיחת המקום. במהלך הביקור סוכם על שיתוף פעולה אסטרטגי של המכון עם מרכז אחים, במסגרתו יזכו היזמים במקום לארגז כלים ומגוון שירותים מקצועיים בתחומי היצוא ויחסי מסחר בינלאומיים.

הנהלת מכון היצוא הביע את התרשמותה מפעילות מרכז אחים לקידום ופיתוח היזמות החרדית, וציינו כי במסגרת שיתוף הפעולה יתוכננו בהמשך השתלמויות וסדנאות מקצועיות לחברי אחים במטרה להכשיר יזמים בתחומי הייצוא ולהכיר להם את המגמות וההזדמנויות בתחום היצוא מישראל לשותפי סחר ברחבי העולם.

מנכ"ל המכון גדי אריאלי אמר במהלך הביקור כי: "הגיע הזמן להסיר חסמים ולפתוח ערוצי מסחר חדשים בפני היזם החרדי. אנחנו מאמינים בפוטנציאל העצום שיש בעולם העסקים החרדי, כולל בתחום היצוא. במסגרת השת"פ האסטרטגי עם מרכז אחים נפעל לפתח ולהרחיב את מעגל היצואנים החרדיים, לצד סיוע וליווי יזמים הפועלים בתחום, במסגרת המותאמת לצרכיו ולאורח החיים של היזם החרדי", דברי אריאלי.

שיתוף הפעולה עם מכון היצוא יסייע ליזמים העובדים במסגרת מרכז אחים בני ברק – מתחם היזמות והעסקים הגדול בעולם. המרכז מעמיד לרשות היזם החרדי את כל הכלים ותנאים הדרושים להצלחתו בעולם העסקים. לקראת פתיחת המתחם מתקיימים השבוע שלושה ימי הטבות ייחודיות למצטרפים למקום, כולל חודש חינם.

במהלך הביקור הביעו מנהלי מכון היצוא את התפעלותם מרמת התכנון והחשיבה על כל פרט במרכז החדש שנפתח בבני ברק, ומעמיד לרשות היזמים והעסקים סביבה עבודה חדשנית והמתקדמת, באווירה חרדית מתאימה.

מכון היצוא הישראלי מסייע לחברות ולעסקים בישראל להגדיל את מכירותיהן ברחבי העולם, ופותח דלתות ליצואנים הישראלים מול חברות בינלאומיות, זאת לצד ייזום ופיתוח שיתופי פעולה עם חברות זרות . בשנים האחרונות מכון מעמיק את פעילותו בתחום הסיוע ובניית היכולות של יצואנים מתחילים, במטרה לקדם ולהרחיב את קשרי המסחר של ישראל עם מדינות ברחבי העולם.
מכון היצוא הישראלי גדי אריאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד