י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

השקט הלילי הופר שוב: 13 רקטות שוגרו לעבר יישובי עוטף עזה

בתגובה לתקיפת צה"ל את רכבו של אחד ממפקדי חמאס, הפר הארגון את השקט הלילי ושיגר לעבר הדרום 13 רקטות - 3 מהן יורטו בהצלחה על ידי מערכת כיפת ברזל צה"ל: "חמאס יישא במחיר הטרור ואי היציבות" חמאס: "הפצצה תענה בהפצצה"

צילום אילוסטרציה. עאבד רחים חטיב, פלאש 90
צילום אילוסטרציה. עאבד רחים חטיב, פלאש 90



שבוע מאז שיגרו ארגוני הטרור מרצועת עזה, 45 רקטות תוך שעות ספורות - הופר השקט הלילה; בתגובה לתקיפת רכב, שוגרו 13 רקטות, שלוש מהן יורטו.

‏הלילה (רביעי) כשעה לאחר חצות, תקף צה"ל רכב ריק במערב מחנה הפליטים נוסייארת במרכז רצועת עזה, ולא היו נפגעים. אירוע לא חריג במהלך הימים האחרונים.

כבר במהלך הלילה דיווחו הפלסטינים כי מדובר ברכבו של אחד ממפקדי השטח של החמאס. הבוקר הודיע צה"ל כי הרכב שייך לפעיל חמאס בחוליית שיגור של בלוני הנפץ והתבערה. ירי מאופק על מנת שלא לדרדר את המצב לכדי מבצע צבאי.

בתגובה, בשעה 1:41 הופעלה לראשונה אחרי שבוע, אזעקת צבע אדום בעקבות שיגור רקטה. מאז, שיגרו ארגוני הטרור במהלך הלילה כ-13 רקטות מרצועת עזה לעבר העוטף, במועצות שער הנגב, חוף אשקלון, אשכול, שדות נגב וגם לעבר שדרות. שלוש רקטות ששוגרו לעבר איזורים מיושבים יורטו על ידי מערכת ההגנה כיפת ברזל.

"ארגון הטרור חמאס יישא במחיר הטרור ואי היציבות", הגיבו בצה"ל לירי הרקטות. ‏בחמאס אמרו הלילה "הפצצה תענה בהפצצה".

במהלך השבוע האחרון, נמשך טרור העפיפונים והבלונים ומידי יום נשרפו דונמים של שטח חקלאי. צה"ל תקף בתחילה בעיקר ליד המפריחים, ובימים האחרונים הותקפו מספר כלי רכב המשמשים את המפריחים וכן עמדות תצפית של חמאס.

מהמועצה האיזורית אשכול נמסר הבוקר כי לא ידוע על נפילות באף יישוב, אין נפגעים ואין נזק. לאחר הערכת מצב הבוקר עם הצבא, אין שינוי בהנחיות לתושבים. לימודים בכל מוסדות החינוך מתקיימים כסדרם.
אזעקה צבע אדום חמאס שיגור רקטות טרור העפיפונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד