י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מנהלי וראשי ישיבת 'איילת השחר' מרשת שתילים התברכו אצל הגרב"מ אזרחי

הישיבה שהוקמה ע"י רשת 'שתילים' ע"ש של הגראי"ל שטינמן זצ"ל תעניק מענה לתלמידים המאובחנים בASD בתפקוד גבוה ויוענק בה יחס אישי ומקצועי לכל תלמיד ותלמיד • הגרב"מ אזרחי בירך בחום רב את נציגי הישיבה החדשה והביע את בטחונו כי זכותו של מרן בעל האיילת השחר בוודאי תעמוד להצלחתם

מנהלי וראשי ישיבת 'איילת השחר' מרשת שתילים התברכו אצל הגרב"מ אזרחי



לאחר עמל ויגע רב מברכים בהנהלת ישיבת 'איילת השחר' על המוגמר – חודשיים לפני תחילת הזמן ולקראת סגירת ההרשמה מציינים בהנהלת הישיבה בסיפוק רב את ההצלחה הגדולה והס"ד שמלווה את ההנהלה בכל צעד וצעד שעשו בשנה האחרונה, לקראת הקמת הישיבה.

כעת בהתרגשות רבה קיימו ראשי ישיבת 'איילת השחר' ביקור מיוחד אצל ראש ישיבת עטרת ישראל הגרב"מ אזרחי והתברכו לרגל הקמת הישיבה ע"ש וזכרו הטהור של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל.

הישיבה שע"י רשת שתילים מיועדת לתלמידי ASD בתפקוד גבוה, על מנת לאפשר להם ללמוד ולהשתלב בקהילה בצורה מיטבית.

הביקור התקיים במעונו של חבר מועצת גדולי התורה של דגל התורה וראש ישיבת עטרת ישראל.
בביקור השתתפו חברי הנהלת הישיבה וכן השתתפו נציגי הורי התלמידים.

מי שיעמוד בראש הישיבה הוא הרב יהושע אדם שהינו מחנך גדול בתחום ובעל ניסיון חינוכי רב בדגש על ASD. הרב אדם הציג בפני הגרב"מ אזרחי את החזון והתוכנית לקידומם של התלמידים במסגרת המתאימה להם, וציין את הזכות הגדולה של שתילים שהסכימו לקחת על עצמם את הקמת הישיבה.

עוד הרב אדם סיפר לראש הישיבה כי הישיבה החדשה תיתן מענה לעשרות בחורים שלא קיבלו מענה וסיוע, וכי היא תהיה ישיבה תומכת ומכילה ומותאמת לרמתם של התלמידים.

במהלך הביקור התייעצו ראשי ומנהלי הישיבה החדשה עם הגרב"מ אזרחי על שאלות מהותיות העומדות על הפרק.

הישיבה החדשה מיועדת לבחורים מגיל 14 ומעלה ויינתן בה יחס אישי ומקצועי לכל אחד הישיבה תשכון בי"ם ובימים אילו עומלים על הכנת השטח עבור הישיבה והתאמתה לצרכי התלמידים
ראש ישיבת עטרת ישראל בירך את ההנהלה בברכת הצלחה גדולה ואמר שזכותו של מרן הגראי"ל שטינמן זצ"ל בוודאי תעמוד להם להצלחה בהקמת הישיבה.



צילום: יחץ ביכלר














הגרב הגראי איילת השחר תהילים כב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד