י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רואה חשבון התמוטט לעיני בתו בבני ברק ונפטר

מקרה קשה הבוקר במגדלי ב.ס.ר. בבני ברק; רואה חשבון התמוטט לעיני בתו העובדת יחד עמו במשרדו, לקול זעקות שבר, נהי ובכי, עמלו מתנדבי איחוד הצלה להשיבו לחיים, אך ללא הועיל

החייאה. צילום אילוסטרציה: דוברות איחוד הצלה
החייאה. צילום אילוסטרציה: דוברות איחוד הצלה צילום: דוברות איחוד הצלה



בשעות הבוקר המאוחרות, התמוטט אדם במשרד רואי חשבון במגדל משרדים בבני ברק ולאחר פעולות החייאה ממושכות נקבע מותו.

היה זה בסמוך לשעה 11:00, אדם כבן 55 העובד במגדלי בסר 4 בבני ברק, התמוטט ואיבד את הכרתו במשרד בו עובדים בני משפחתו. כונני 'איחוד הצלה' שהוזעקו למקום, ביצעו בו פעולות החייאה מצילות חיים, כאשר בני המשפחה נמצאים בסמוך אליהם זועקים ובוכים.

איציק בנזימן, מתנדב איחוד הצלה העובד באותו בניין והוזעק, תיאר לאחר סיום הטיפול ל'בחדרי חרדים': "המחזה היה נורא. בני המשפחה העובדים עמו במשרדו, זעקו ובכו, קולות השבר היו קשים מנשוא, כשברקע נמשכות כל העת פעולות ההחייאה"

בהמשך הצטרף גם צוות טיפול נמרץ של איחוד הצלה, שביצע פעולות החייאה מתקדמות שכללו גם מתן תרופות, ולאחר מספר לא מועט של שוקים חשמליים, לא נותר לצוות הרפואי אלא לקבוע את מותו, כשעה לאחר ההתמוטטות.

מאחר ובני המשפחה במקום לקו בחרדה, הגיעו למקום גם אנשי 'יחידת חוסן', על מנת להרגיע אותם. "טיפלתי בחולה, ולצער כולם לאחר שנקבע מותו, טיפלתי כיחידת חסן בבני המשפחה שעבדו איתו והיו נוכחים להתמוטטות הפתאומית של האבא שדקה קודם שתה קפה והיה חיוני לגמרי" הוסיף בנזימן.
התמוטטות החייאה רואה חשבון מגדלי בסר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד