י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חשד: מנהלת תיכון חרדי ביצעה מעשים אסורים בתלמידות

רחוק מהתקשורת ותחת צו איסור פרסום, מתנהלת מזה למעלה מחודש חקירה במשטרת צפון, בחשד כי מנהלת התיכון החרדי "כנפי יונה" בצפת, ביצעה מעשים חמורים ואסורים כלפי תלמידות מעל גיל 14, תוך ניצול יחסי מרות המנהלת נעצרה ונחקרה, ולאחמ"כ שוחררה למעצר בית בתנאים מגבילים

צילום אילוסטרציה: pixabay
צילום אילוסטרציה: pixabay צילום: pixabay



רחוק מהתקשורת ותחת צו איסור פרסום, מתנהלת מזה למעלה מחודש חקירה במשטרת צפון, בחשד כי מנהלת תיכון "כנפי יונה" בצפת, ביצעה מעשים חמורים ואסורים כלפי תלמידות מעל גיל 14.

במשרד החינוך אמרו כי המנהלת הושעתה עם קבלת התלונות. אחת מנשות הצוות החינוכי שוחחה עם Ynet, שם פורסם אתמול לראשונה דבר החקירה, ואמרה כי, "לא באו לבית הספר לחקור בנושא. והמנהלת באמת הייתה בקשר מאוד קרוב עם התלמידות. זה לא היה סוד אבל היא ראתה זאת כמתיקות נפש מצידה וחשבה שהיא בן אדם מאוד טוב".

המנהלת בת 39, אם לשבעה ילדים, נעצרה לפני כחודש וחצי ונחקרה, מאז שוחררה למעצר בית. לבקשת חוקרי המשטרה, בית משפט השלום בקרית שמונה האריך את תנאי מעצרה בתנאים מגבילים.

מדובר בחקירה שנפתחה בתחילת חודש מאי, בחשד כי המנהלת ביצעה מעשים מכוערים בתלמידות תוך ניצול יחסי מרות, ואף ניצלה אותן לסייע לה בטיפול בילדיה ובעבודות בית שונות. בנוסף, המנהלת גם חשודה בהונאה של משרד החינוך במאות אלפי שקלים.

היום במסגרת הדיון בבקשה להאריך את תנאי השחרור המגבילים של החשודה בית משפט השלום בקרית שמונה קיבל את בקשת המשטרה והורה על המשך שהות החשודה במעצר בית מלא בעיר מגוריה.

עו"ד יפעת כהן, שמייצגת את החשודה אמרה ל'בחדרי חרדים', כי מדובר באשה שאירחה בביתה נערות שלמדו אצלה במוסד החינוכי, זאת מאחר והיו להם בעיות משפחתיות. לדבריה, אכן אותן נערות סייעו בבית, אך זה היה מתוך תחושת שייכות ולא כפייה. באסר למעשים האסורים שביצעה לכאורה, ציינה שמדובר בהתנהגות של חיבה כמו של אם ובתה ולא מעבר.
כנפי יונה צפת מנהלת בית ספר מעשים חמורים חשד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד