י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

ההזמנה מרגשת מחולה שהבריאה לשדרן

השדרן החרדי מנחם טוקר קיבל היום פניה מרגשת ובה הזמנה לפדיון הבן. האם המאושרת היא לא אחרת מילדה חולת סרטן שהוא ליווה לפני שנים רבות

צילום: אימג' הפקות
צילום: אימג' הפקות



לפני כ-13 שנים נסעה ילדה צעירה למחנה קיץ של ארגון 'זיכרון מנחם' לילדים חולי סרטן. מצבה של הילדה היה קשה מאוד, הרופאים לא נתנו לה הרבה סיכויים וההחלמה המלאה נראתה רחוקה מאוד. במחנה פגשה הילדה את שדרן הרדיו החרדי מנחם טוקר שהצטלם איתה ועודד את רוחה.

עברו מאז לא מעט שנים והילדה הקטנה נלחמה במחלה ובזכות התמיכה והאמונה היא הצליחה לנצח, הבריאה לחלוטין והתחתנה. בעלה של אותה ילדה שהפכה לאישה כתב למנחם טוקר הודעה מרגשת ובו הוא סיפר לו כי הילדה הקטנה הבריאה, הפכה לאשתו וילדה בן מתוק. בקרוב יערך טקס פדיון הבן של אותו הילד והמשפחה הצעירה מתרגשת להזמינו לשמחה.

"היי מנחם", כתב הבעל הנרגש, "אני לא הכי בטוח שתזכור את התמונה הבאה, אבל זו תמונה שלא יכולה להיות נשכחת". התמונה המדוברת היא תמונה של השדרן הבכיר והילדה הצעירה באותו מחנה קיץ.

"אז ככה, התמונה הזו צולמה במחנה של זיכרון מנחם בלונדון בשנת 2005 (אם אשתי זוכרת טוב)", הזכיר הבעל, "מה שבטוח זה שהיא לא תשכח שתמיד היית שם לחולים".

בהמשך ההודעה סיפר הבעל לטוקר על המשך המלחמה של אשתו במחלה הארורה ועל הניצחון שהשיגה למרות מכשולים קשים כמו כריתת הרגל שנאלצה לעבור.

"שכן היא רצתה והיא לא מוותרת, היא ביקשה שאנחנו חייבים בדרך לא דרך להגיע אליך ולהודיע לך על פדיון הבן של הילד הראשון שלנו, של הבכור. כן כן, זכינו לבן נסיך קטן ברוך ה' ואסתי רצתה להודיע שהפדיון יתקיים בעזרת ה' מחר בשעה 1 בצהריים", כתב הבעל והוסיף הזמנה אישית: "אנחנו כמובן נשמח לראותך משתתף ואני בטוח שתשמח לראות את ההבדל של אז והיום".

"הייתי איתה הרבה", אמר טוקר ל'בחדרי' וסיפר כי הוא זוכר את הילדה במצב קריטי והוא לא חשב שהיא איתנו עוד היום.
מנחם טוקר הזמנה זיכרון מנחם מחלה פדיון הבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד