י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

תמונות ישנות? ראש העיר הגיב והרוחות סערו

בעוד כשלושה חודשים יתקיימו הבחירות המוניציפליות ויש מי שמנסים להתסיס ולסכסך מגזר במגזר, הבוקר הגיב ראש עיריית פתח תקווה לתמונה שהופצה ברשתות החברתיות, הרוחות סערו ויש הטוענים כי זו תמונה ישנה

תמונות ישנות? ראש העיר הגיב והרוחות סערו
באדיבות המצלם



הסתה אנטית חרדית או מחזור? אווירת הבחירות המקומיות בפתח תקווה מתחממת ויש מי שדואג לעלות לסדר היום בעיר, את השיח השלילי סביב המאבק בין החרדים לחילונים.

ראש העיר איציק ברוורמן הגיב הבוקר (חמישי) לתמונה שהופצה ברשתות החברתיות, בה נראית כתובת גרפיטי, המאשימה אותו במכירת העיר לחרדים.

"ברוורמן מכר את פתח תקווה לחרדים", כך נכתב בכתובת נאצה שרוססה על קירות בית הספר היסודי - חילוני בר לב בשכונת אם המושבות. בכתובת סמוכה רוסס גרפיטי אחר, עם הכיתוב "ברוורמן בוגד". כך נטען.

תושב השכונה הסביר ל'בחדרי חרדים' כי "אתמול ראש העיר זכה בערעור למחוזי על נושא חשוב מאוד - זיהום אויר באם המושבות וסגירת מפעלים מזהמים, וככל הנראה ההצלחה הזו גרמה כפי הנראה לפעילים פוליטיים באם המושבות להתסיס את החילוניים נגד החרדים כדי להריץ אותם לקלפי", טען.

כאמור, ראש העיר פתח ברוורמן הגיב הבוקר על הכתובת שרוססה בגנותו ואמר כי "פ"ת היא עיר מגוונת ויחד עם שותפיי הקואליציוניים אנו עושים מאמץ אדיר לשמור על סטטוס קוו ועל מערכת יחסים תקינה בין כל מרכיבי האוכלוסיה". 

ברוורמן הוסיף כי "תמיד יש מי שמנסה ליצור קרעים בינינו למטרות פוליטיות, אבל מנהיגות צריכה לדעת ולעשות הכל כדי לשמור על איזונים ועל אחדות. אני רואה באמירה זו יותר מאשר פגיעה בי. אני רואה בפעולה זו פגיעה באוכלוסיה חשובה בפ"ת ושוות זכויות. וצריך להוקיע כל מי שפועל ומשתמש בדרכים ירודות וקשות שכאלו".

ירון קדושים, פעיל ציבור חרדי בעיר אומר ל'בחדרי חרדים' כי "מי שינסה להשניא את הדתיים, או שינסה לגרום לנו להרגיש לא רצויים ודחויים, יקבל בדיוק את ההיפך. כל מי שניסה את הטקטיקה הזאת נחל כישלון חרוץ".

קדושים הוסיף: "אני בן אדם בעל זכויות בדיוק כמו כל אחד אחר כאן. ואני אלחם על זכויותיי וזכויות ילדיי ואוציא מחוץ לגדר כל מסית וכל מדיח. תוציאו אותנו הדתיים מהמסלול שלכם בדרך למירוץ לכיסא".

לדבריו, "אני לא מאשים אף אחד, אני מאשים כל אחד שלא יקום וימחה בקול גדול ובפומבי, אני מאמין שזה פעיל סורח שאיבד שליטה. אבל זה רק אם לא יקומו עולם בקול אחד וימחו עכשיו. אנחנו לא שק חבטות של אף אחד".

הרוחות בעיר סערו ותומכיו של ראש העיר, יצאו להגנתו ברשתות החברתיות.

אולם מנגד, יש הטוענים לספין עלוב. לדבריהם, מדובר בכתובת גרפיטי ישנה מערב הבחירות קודמות וכי מדבר במחזור תמונה ישנה.

יצוין כי מול ברוורמן מתמודדים עוד ארבעה לראשות העיר. רמי גרינברג, חיים בשארי, גנאדי בורשבסקי ואיתי שונשיין.
פתח תקווה הסתה נגד חרדים איציק ברוורמן גרפיטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד