י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

תמונת האם החרדית שמצמררת את הרשתות החברתיות

תמונה בה נראית אם בוכה על מיטת ביתה השוכבת ללא הכרה ובמצב קשה מאוד, פורסמה ברשתות החברתיות, תוך צירוף בקשה להעתיר רפואתה, אולם, פרסום התמונה עורר את כעס המשפחה התפללו: מינדל רבקה בת רייזל

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



האמא מתחננת ומבקשת "התפללו, המצב קשה". ביום שלישי האחרון דווח ב'בחדרי חרדים', על אודות ילדה בת שלוש וחצי שטבעה בבריכה בג'קסון שבניו ג'רזי. הילדה נמשתה מהמים במצב קשה מאד והובהלה לבית החולים, על ידי אנשי ארגון 'הצלה' של לייקווד.

לאחר שהיא הוצאה מהמים, ביצעו בה אנשי ההצלה פעולות החייאה והיא פונתה לבית חולים במצב לא ברור. בבית חולים הצליחו בחסדי שמים להחזיר את הדופק, אך מצבה עדיין מוגדר קשה מאוד.

בשעות האחרונות מתפרסמת ברשתות החברתיות תמונה מצמררת, בה נראית האם, כשהיא בוכה ומתייפחת על מיטת בתה, השוכבת בחוסר אונים, מורדמת ומונשמת בבית החולים. מפיצי התמונה, כתבו לצידה, כי היא מופצת בהוראת המשפחה, במטרה שאנשים יראו את מצבה ויתפללו לשלומה.

גולשים רבים שהמקרה נגע לליבם שיתפו את הבקשה והתמונה המצמררת, תוך שהם משתפים גם את תחושותיהם, יש מי שכתבו, כי התמונה שברה את ליבם. וזה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו. מספיק כמה שניות של חוסר ריכוז וילדים קטנים טובעים.

אולם, בני המשפחה שפנו ל'בחדרי חרדים', הביעו את כעסם על פרסום התמונה ועל כן בחרנו להתחשב ברגשותיהם ולא לפרסם אותה.

הציבור נקרא להעתיר לרפואת מינדל רבקה בת רייזל לרפו"ש.
טביעה בבריכה פעוטה מינדל רבקה בת רייזל אמא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד