י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

לקראת משבר קואליציוני? פגישה גורלית על חוק הגיוס החדש

הנציגים המופקדים על גיבוש העמדה החרדית מול החוק, נועדים בשעה זו עם עורך הדין המנסח את רשימת הדרישות בנושא • הפגישה צפויה להוות נקודת ציון לקראת הכרעה כיצד להצביע על החוק • וגם: מה עשה הח"כ הבכיר בשעת לילה בבית רה"י?

בחורי ישיבות בלשכת הגיוס. צילום: באדיבות המצלם
בחורי ישיבות בלשכת הגיוס. צילום: באדיבות המצלם



פרסום ראשון: לקראת ההצבעה על חוק הגיוס בקריאה ראשונה, ובעקבות דרישת החרדים לערוך שינויים החוק המוצע, נועדים בשעה זו הפוליטיקאים החרדיים עו"ד יצחק מירון, בכדי לגבש נייר עמדה לדיוני הוועדה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בפגישה, שמתקיימת בשעה זו בלשכתו של עו"ד מירון בתל אביב, משתתפים סגן השר מאיר פרוש, חה"כ אורי מקלב המשמש כנציג 'יהדות התורה' בוועדה המיוחדת, השר לשעבר אריאל אטיאס שמרכז את עניין החוק מטעם סיעת ש"ס, ומזכיר ועד הישיבות, הרב חיים אהרון קאופמן.

כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', עו"ד מירון התבקש ע"י חברי הכנסת החרדים לגבש נייר עמדה לחוק הגיוס המוצע, שלפיו יתבקשו השינויים בחוק.

נציין כי ישנם חילוקי דעות האם לשנות רק את אחוזי היעדים בחוק, או שמא לדרוש לשנות את הסעיף הקובע כי החוק יופקע אם לא יעמדו ב-85% מיעדי הגיוס בעוד שש שנים.

בנוסף, ל'בחדרי חרדים' נודע כי אמש בשעות הערב נצפה יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, יוצא מהבניין ברחוב ראב"ד 17, בו מתגורר ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין. ככל הנראה, יו"ר ועדת הכספים קיים במקום התייעצות על החוק, העולה להצבעה בשבוע הקרוב
חוק הגיוס משה גפני עוד מירון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד