י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

סערת היין: הרב האתיופי הראשי הגיע לגר"י

על רקע סערת היין שפרצה השבוע, הגיע הרב הראשי ליהודי אתיופיה ללשכתו של הראשון לציון, הגר"י יוסף, והודה לו על עמידתו האיתנה לצדם של בני העדה. הרב גם הציג לראשל"צ את 'ילקוט יוסף' מתורגם לאמהרית

סערת היין: הרב האתיופי הראשי הגיע לגר"י



בעקבות הסערה הציבורית שפרצה השבוע סביב תחקיר שבו נטען כי 'העדה החרדית' הורתה ליקבי ברקן שלא לאפשר לעובדים ממוצא אתיופי לגעת ביין, הגיע הרב הראשי ליוצאי אתיופיה בישראל לבקר את הראשון לציון והרב הראשי לישראל, הגר"י יוסף, שהתייצב לצד האתיופים באופן חד משמעי.

הרב הראשי ליוצאי אתיופיה בישראל, הרב ראובן וובשת, הגיע ללשכתו של הגר"י על מנת להודות לראשון לציון על "תמיכתו ועמידתו האיתנה לצד לימין בני העדה". כך על פי ההודעה שפרסם דובר הרבנות הראשית

הרב האורח הודה לראשון לציון בשם כל בני העדה האתיופית על עמידתו לצדם בצל הסערה שהתרחשה בשבוע האחרון. במהלך הפגישה הזכיר הראשון לציון לרב וובשת את פסיקתו ההיסטורית של אביו, מרן הראשון לציון הגר"ע יוסף זצ"ל, שהובילה ואפשרה את העלאת יהדות אתיופיה לישראל.

במהלך הפגישה הציג הרב וובשת לראשון לציון את הספר 'ילקוט יוסף' מתורגם לשפה האמהרית, שיצא בקרוב, וסיפר לרב את הביקוש הגדול לפסקיו של הראשון לציון בקרב בני העדה.
הראשון לציון הגרי יוסף סערת היין הרב האתיופי הראשי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד