י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אתר בחדרי חרדים גאה להשיק: בחדריפדיה

במיזם החדש תוכלו למצוא ערכים שונים ומגוונים הקשורים בעולם החרדי • אתם מוזמנים להצטרף לבחדריפדיה ולכתוב ערכים בכל נושא הקרוב לליבכם

אתר בחדרי חרדים גאה להשיק: בחדריפדיה

אתר 'בחדרי חרדים', האתר החרדי הגדול בעולם, גאה להשיק פרוייקט דגל נוסף ומיזם ענק: בחדריפדיה - האנציקלופדיה של העולם החרדי.

כפורטל המשמש מקור למידע אמין וזמין אודות המתרחש בציבור החרדי, בארץ ובעולם, ומציע מגוון רחב של ערוצי תוכן, לצד עדכונים שוטפים - אנו מציגים את הפלטפורמה שתהפוך אי"ה לאנציקלופדיה שתקיף את כל המידע האפשרי והרלוונטי עבור הציבור החרדי.

מטרתנו היא להביא לכלל הציבור את כל המידע, כל האינפורמציה, כל המושגים וכל הערכים הקשורים בעולם החרדי תחת קורת-גג אחת, מתוך שיקול דעת והגינות כלפי כל החוגים החרדיים והדתיים, והיעדר משוא פנים.

הערכים והמונחים בבחדרי פדיה מחולקים ל-12 פורטלים, בתוכם תוכלו למצוא את החלוקה לקטגוריות, ובפנים את הערכים עצמם. בנוסף, ניתן בקלות להגיע אל ערך ספציפי באמצעות חיפוש במנועי החיפוש שבעמוד הראשי.

בחדריפדיה מציע לכל הגולשים, ללא יוצא מן הכלל, להצטרף ולכתוב ערכים המתאימים לקטגוריות השונות, לפי ראות עיניכם ולפי הבנתכם באותו נושא ואותו ערך. כתיבת ערך דורשת תחילה הרשמה לבחדריפדיה. הערך אותו תכתבו יתפרסם בכפוף לשיקולי המערכת, בחינתו והתאמתו לאתר.

כולנו תקווה כי יחד אתכם נצליח בע"ה לבנות את האנציקלופדיה השלמה עבור העולם החרדי, שתשמש כמקור המידע הגדול ביותר והאמין ביותר, בכל נושא ונושא.

לכניסה לבחדריפדיה לחצו כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד