י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מצבו של החתן הפצוע - לא יציב: הוריו בדרך

מצבו של תלמיד הישיבה המאורס שנפצע אמש מנפילת מוט ברזל על ראשו בכיכר השבת בירושלים, אינו יציב המשטרה עיכבה ארבעה חשודים שמו לתפילה: יהושע צבי בן רייזל לרפו"ש

זירת הפציעה אמש. צילום: דוברות איחוד הצלה
זירת הפציעה אמש. צילום: דוברות איחוד הצלה



מוסיף להיות קשה מצבו של תלמיד הישיבה מארה"ב, שנפצע אמש (ראשון) מנפילת מוט ברזל בכיכר השבת בבירה.

הפצוע, יהושע צבי בן רייזל, הינו תושב שכונת ויליאמסבורג בברוקלין, נותח במהלך הלילה בראשו בבית החולים 'הדסה עין כרם' והוא עדיין מורדם ומונשם.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר ל'בחדרי חרדים' כי מצבו אינו יציב ומצבו מוגדר קשה. הוא מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגיה בעין כרם.

גורם שנמצא בקשר עם בני משפחה, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי ממש לאחרונה הוא התארס. "לאחר הניתוח הרדימו אותו בגלל הכאבים, וכעת ממתינים שמצבו ישתפר" סיפר. הוריו ששמעו על המקרה המצער, ינחתו הערב בישראל כדי לשהות לצד בנם.

מדובר בתלמיד ישיבת 'יגדיל תורה' בשכונת עזרה תורה בבירה, אשר צעד בכיכר השבת, כשחלף סמוך למבנה בו פעל מנוף שהעלה ברזלים לצורך בניית מחסן, נפל אחד הברזלים מהמנוף ופגע בראשו של יהושע צבי. הוא טופל על ידי כונני 'איחוד הצלה' ומד"א ופונה לבית החולים 'הדסה'.

רופאי מרכז הרפואי 'הדסה' בחנו את מצבו והכניסו אותו לפנות בוקר לניתוח חירום, על מנת להפחית את הלחץ בראש. בתום הניתוח הוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ נוריוכירוגית כשהוא עדיין מורדם ומונשם על מנת להפחית את הכאב. אחיו, שוהה לצידו ועומד בקשר עם הוריו.

ממשטרת ישראל נמסר כי שוטרים שהגיעו למקום האירוע, עיכבו ארבעה חשודים לחקירה בחשד לרשלנות.

ציבור הגולשים מתבקשים להעתיר בתפילה עבור הפצוע, יהושע צבי בן רייזל, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.
מאה שערים כיכר השבת ניתוח חירום יהושע צבי בן רייזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד