י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לקראת ההצבעה היום - הח''כ הש''סי תוקף: ''ראש הממשלה מפחד''

לקראת ההצבעה היום במליאת הכנסת, שתאשר את העברת הסמכויות בוועדה המיוחדת המאשרת שיפוצים במבני דת עתיקים, חה"כ מיכאל מלכיאלי במתקפה על ראש ההמשלה נתניהו ורמז על קשר פסול של נתניהו עם הרפורמים

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



לקראת ההצבעה היום (שני) במליאת הכנסת, שתאשר את העברת הסמכויות בוועדה המיוחדת המאשרת שיפוצים במבני דת עתיקים, חה"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) במתקפה על ראש הממשלה.

בראיון למנדי ריזל ברדיו 101.5 אמר חה"כ מלכיאלי, "ראש הממשלה מבין שמתווה הכותל כמו שהוא רוצה, לייצג את אותם מיעוט של רפורמים בארץ. אמנם אולי בעלי-ההון בארצות-הברית, אבל יש בארץ אולי 5,000 רפורמים, גם זה אחרי עוד תוספת. אין להם בארץ אחיזה בכלל. אין שום סיבה בעולם שמיעוט כל-כך קטן, אולי צעקני, אבל קטן, לתת להם כל-כך הרבה משמעות"

לדברי מלכיאלי, "ראש-הממשלה מפחד מהרפורמים. אני אומר: אם חשוב להם להשפיע על המדיניות של מדינת ישראל. שיבואו רפורמים לארץ, יבואו להתמודד כאן בבחירות, יבואו להתיישב כאן, ישלמו מיסים".

מלכיאלי רמז על קשר פסול בין נתניהו לרפומים, "אני אגיד שני דברים: אחד, אנחנו רואים לכל אורך הדרך שנתניהו מחשבן לרפורמים, חשוב לו להיות איתם באותו הליך. נגיד שורה נוספת, שהיא לא קשורה: אם קורה מצב שממשלת ישראל הולכת אחרי הרפורמים, כלומר אחרי בעלי הון, זה נקרא הון-שלטון, רבותי. אני מקווה שזה לא ככה".

מלכיאלי נשאל האם צריך לפתוח על זה חקירה. "אני אומר שאם זה יתגלה שזה נכון, אני לא אומר מישהו בפרטי – חלילה. אני אומר, מדינת ישראל אסור לה להתחשב ברפורמים, רק בגלל שהם בעלי הון. הוא (נתניהו א.ק.) רוצה לבוא בטוב עם הרפורמים. נקודה. שתיים, זה שיש בעלי הון אצל הרפורמים, זה אותי מאוד מדאיג".

מלכיאלי סירב לומר האם סיעת ש"ס תפיל את הממשלה על הנושא, "לא יעבור בממשלה מתווה שייתן הכרה לרפורמים. אין דיון על זה. ראש-הממשלה, תאמין לי, יודע את זה טוב מכולם" אמר.
בנימין נתניהו מתווה הכותל מיכאל מלכיאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד