י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רה"מ מגן על אשתו: "רומסים את דמותה"

ראש הממשלה נתניהו יצא בעוד מתקפה על התקשורת במטרה להגן על רעייתו, שרה נתניהו, שעוברת לדבריו ימים לא פשוטים בשל הגשת כתב האישום נגדה

צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90
צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90



ראש הממשלה נתניהו נחלץ שוב להגנת רעייתו, שמותקפת בפעם אחר פעם לטענתו. מפעם לפעם מבקש ראש הממשלה מהתקשורת להפנות את האש מרעייתו שרה ומבניו כלפיו והיום הוא יצא שוב להגנת אשתו שמועמדת לדין בתיק המעונות.

בישיבת סיעת הליכוד ביקש ראש הממשלה לומר מספר מילים בנימה אישית ואמר: "שרה היא אישה נפלאה ואם מדהימה. היא הייתה בת למופת להוריה. התקשורת מתעלמת לחלוטין מכל מה שהיא עושה".

ראש הממשלה המשיך ומנה את פועלה של הגברת נתניהו: "איך היא עוזרת למשפחות שכולות, איך היא עוזרת לחיילים בודדים, איך היא עוזרת לילדים חולי סרטן - לא בכאילו. שמונה שנים שהיא מלווה ילדת חולה סרטן 'באמיתי', וכשהיא הולכת למשפחות השכולות זה לא כדי לעשות 'וי' אלא ללוות אותם במשך שנים, את ההורים, את הילדים. וניצולי שואה, ונשים מוכות. כל כך שונה מהדמות הזאת שמנסים לתאר".

נתניהו הוסיף והודה לציבור שתומך ברעייתו שעוברת ימים לא פשוטים, "עשרים שנה שרומסים את דמותה", אמר ראש הממשלה. נתניהו הוסיף סיפר שבשל התמיכה הכבירה הוא ראה לנכון לומר את הדברים.
בנימין נתניהו ראש הממשלה שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד