י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

פריגת מגיש: טיפים לקיץ מרענן

פריגת, המתמחה בייצור משקאות ומיצים איכותיים המכילים רכיבי פרי, מציגה סדרת משקאות חדשה וצלולה, עם 10% רכיבי פרי, מופחתי סוכר עם 19 קלוריות בלבד, תחת השם: 'פריגת צלול', בכשרות מהודרת של הרב לנדא שליט"א

פריגת מגיש: טיפים לקיץ מרענן



הסדרה החדשה כוללת מגוון טעמים: אננס, אפרסק, ענבים ותפוח – טעמים שזכו לציונים גבוהים במבחני הטעימה. המשקאות החדשים מאופיינים בקלילות, ברעננות, ובמתיקות המותאמת במיוחד לצרכנים אשר מחפשים משקה מרענן וקליל במתיקות קלה עם פחות סוכר
.
פריגת שמחה להגיש לכם טיפים שיסייעו לכם להתרענן בימי הקיץ החמים:
אין כמו פירות קיץ בשביל להעניק טעם קיצי ומרענן. אם יש לכם מעט זמן להשקיע, חתכו את האבטיח, למשל, לצורות שונות בעזרת חותכני עוגיות, והגישו לכל המשפחה, מומלץ במרפסת.

פעילות היא דרך מצוינת להתרענן. תוכלו לשתף בה את הילדים: הפעילו מוזיקה מקפיצה, ערכו כמה תרגילי התעמלות, ואם אתם ברוח צעירה – תוכלו גם לשחק משחקי ריצה וקפיצה להנאת כולם.

הילדים כבר בחופשה? הרשו לעצמכם מפעם לפעם לאחר מעט את שעת השינה שלהם, ולצאת אתם לפארק או לגינה בשעות החשיכה, כשמזג האוויר נעים יותר. כך תיהנו יחד אתם מחוויה שוברת שגרה ומהנאה בחיק הטבע ללא שמש קופחת.

משחקי מים הם פתרון מצוין גם לשעמום שהילדים חשים וגם להקלה מהחום הכבד: במרפסת או בחצר, תנו להם ליהנות ממשחקי בועות סבון, להשתחרר, לפרוק מרץ, ולהירטב קצת. גם אתם מוזמנים להצטרף.

הקדישו מדי פעם זמן גם לתחביבים שלכם, אלו שאינכם מגיעים אליהם במרוץ היומיום: קריאת ספר טוב, אפייה, יציאה להליכה, או כל דבר אחר שאתם נהנים לעשות.

הכינו לעצמכם קרחוני פירות תוצרת בית. כיף לשלוף מפעם לפעם קרטיב ביתי מהמקפיא ולהתרענן מהחום הכבד בדיוק עם שילוב הטעמים שאתם אוהבים.

סדרת פריגת צלול, במתיקות מעודנת, מותאמת בטעמיה להעדפות של הצרכנים ומתווספת לסדרות המשקאות הקלים של פריגת, נטולי חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים ובכשרות מהודרת של הרב לנדא שליט"א.

משקאות 'פריגת צלול' יושקו בקבוקי 1.5 ליטר ובקבוקי חצי ליטר, והקלילות המרעננת שלהם הופכת אותם למצוינים במיוחד בימי הקיץ החמים.

פריגת קיץ מרענן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד