י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הליכוד בירושלים מסיר כפפות: "לא נתמוך במועמדות השר אלקין"

במכתב ששיגרו הבוקר ליו"ר הוועדה המוניציפלית של הליכוד בו מבקשים בסניף הירושלמי לדחות את בקשתו של השר אלקין להתמודד באופו עמצאי למועצת העיר ומאשימים טענות קשות נגד המועמד לראשות העיר: "אלקין הוא מפליטי 'קדימה', פוגע בכל הערכים של התנועה ובכלל בערכים הדמוקרטיים"

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

הליכוד בירושלים מסיר כפפות - "לא נתמוך במועמדות השר אלקין": במכתב ששיגרו הבוקר (שלישי) ליו"ר הוועדה המוניציפלית של הליכוד בו מבקשים בסניף הירושלמי לדחות את בקשתו של השר אלקין להתמודד באופו עמצאי למועצת העיר ומאשימים טענות קשות נגד המועמד לראשות העיר.

"נראה שהאינטרס היחיד שעומד מאחורי בקשותיו החריגות של השר זאב אלקין הוא העסקה שנרקמה בינו לבן ראש העיר המכהן, מר ניר ברקת", כותבים ראשי הסניף במכתבם, "שהיכרותם ארוכת השנים בתקופת חברותם המשותפת במפלגת "קדימה", לגיבוש רשימה משותפת בין אנשיהם, לדאבון לב נראה כי הפגיעה שתגרום לסניף הליכוד בעיר בבחירות הקרובות עקב אותה מעין-קנוניה אשר תכלול בתוכה צירוף מועמדים שאינם שאינם מזוהים עם הליכוד, ודעותיהם שונות בתכלית מתפיסת העולם של הליכוד".

לדברי חברי הסניף, שמפרטים במכתב את היחודיות של העיר ירושלים ואת הצורך להצבת רשימה חזקה מטעם סיעת הליכוד, ובנוסף מטיחים באלקין האשמות קשות כך ומסבירים כי, "התנגדות הסניף לתמיכת התנועה לתמיכת במועמדותו של אלקין אינה רק בכללית ובאופן ההתנהלות הפוגע בכל הערכים של התנועה ובכלל בערכים הדמוקרטיים. אלא גם ביחס לשר אלקין בעצמו. יוזכר, כי השר אלקין הוא אחד מפליטי מפלגת קדימה, מפלגה שכל כולה גורמים שנטשו את הבית הפוליטיים בהם צמחו ובנו יחד מפלגה שירדה מגדולתה במהירות בה קמה". בנוסף מציינים בסניף כי, "מפלגת קדימה פעלה מתוך מטרה לפלג ולפרק את הליכוד".

"למען הסר ספק", מצהירים בסניף, "סניף הליכוד בירושלים לא יתמוך במועמדות השר אלקין לראשות העיר בכל מקרה, וזאת בראש ובראשונה מאחר והלא לא נבחר כמייצג הסניף בבחירות מסודרות במועצת התנועה כמתחייב". בנוסף אומרים כי, "עמדותיו הפוליטיות של השר מנוגדות לעמדות המוצהרות של הליכוד".

בסניף מציינים כי אלקין פעל בכוחניות כדי להביא לביטול תוצאות הבחירות למועצת העירייה מטעם הליכוד, מה שגרם לפגיעה בלתי הפוכה לתנועת הליכוד ולסיכויי הסניף להגיע להישגים בבחירות למועצת העיר.

לבסוף יו"ר מועצת הסניף אילן גורדו, מבקש מחברי הוועדה המוניציפלית בראשותו של חיים ביבס לדחות את בקשתו של השר אלקין להציב מועמד עצמאי מטעמו למועצת העיר וכן להשתתף בוועדה קודם שיקבלו החלטה.

זאב אלקין הליכוד ירושלים אילן גורדו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד