ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

אלאור אזריה חזר לחברון: ''ברוך מתיר אסורים''

כחודש וחצי לאחר ששוחרר מהכלא שם ריצה 9 חודשי מאסר, הגיע אלאור אזריה לביקור בעיר האבות חברון, והתקבל בכבוד רב על ידי התושבים וברוך מרזל. במהלך ביקורו של אזריה הגיעו למקום חברי כינוס הספרדי העולמית, אלאור בירך עמם "ברוך מתיר אסורים" והרב של מונטריאול בירכו שימצא את זיווגו בקרוב

אלאור אזריה חזר לחברון: ''ברוך מתיר אסורים''

כחודש וחצי לאחר ששוחרר מהכלא שם ריצה 9 חודשי מאסר, הגיע אלאור אזריה לביקור בעיר האבות חברון, והתקבל בכבוד רב על ידי התושבים וברוך מרזל.


"זו זכות שלי לפגוש אותך" אמר עופר אוחנה, תושב המקום שאף העיד לטובת אזריה במשפט. "בתור תושב שמגדל את הילדים שלו פה, שמאמין שבזכות חיילים גיבורים כמוך שהורגים כל מחבל שרק מעיז להתקרב לחיילי צה"ל או אלינו. אתה אמנם שילמת מחיר כבד כי המערכת קצת השתפנה, אבל אני אומר לך שהילדים שלנו מעריכים את זה והתושבים פה מעריכים את זה ומבינים שאתה סיכנת את החיים שלך כדי להציל כמה שיותר יהודים פה" אמר אוחנה לאלאור.

במהלך ביקורו של אלאור אזריה הגיעו למקום חברי כינוס הספרדי העולמי למערת המכפלה וכשיצאו פגשו את אלאור אזריה ואביו צ'ארלי. הגאון רבי דוד צבאח רבה של מונטריאול שבקנדה בירך "ברוך מתיר אסורים" ובירכו שימצא את זיווגו בקרוב. 

אלאור אזריה חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד