י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הזדמנות עסקית מדהימה: הקרקע הצמודה ל'טלזסטון' לקראת הפשרה

הזדמנות למשקיעים: הקרקע הצמודה ל'טלזסטון' לקראת הפשרה • שטח הנדל"ן היחיד שנותר באיזור הביקוש, כעת נפתח למשקיעים • תאוצה בתהליכי ההפשרות סביב לטלזסטון, מקצרים את תקופת ההמתנה לקראת ההפשרה

הזדמנות עסקית מדהימה: הקרקע הצמודה ל'טלזסטון'  לקראת הפשרה

 


"הסיבות שלנו להשקיע בטלזסטון היא היותה צמודת דופן לעיר, הקשר המיוחד של נציגינו בכנסת וההבטחות של חברי הכנסת לפעול לקידום הפרויקט ההצעה מוגבלת בזמן.

חיים קוטלר
משקיעים רבים מהארץ ומחו"ל, עוקבים בעניין רב אחרי ההזדמנות האחרונה שמציעה טלזסטון לציבור המשקיעים המחפש אפיק השקעה חם בעל תשואות אטרקטיביות במיוחד.

טלזסטון, שכידוע נמצאת במרחק של כ-8 דקות מעיר הבירה ירושלים ויושבת על עורק תחבורתי מפותח של כביש 1, קרובה לכל מקום, אך מחוץ לרעש של עיר בירה, יכולה להציע סביבת חיים איכותית, רגועה ונעימה במיוחד, מה שנותן ערך מוסף להשקעה המדוברת.

מדובר בקרקע העומדת להפשרה, היחידה שהיא צמודת דופן ליישוב טלזסטון!
ההצעה מתבססת כמובן על אסמכתא רשמית שהתקבלה בהחלטת ממשלה משנת 2016 על הרחבת בנייה בקריית יערים.

החדשות האחרונות הן: אישור מטעם שר הפנים על הרחבת גבולות קרית יערים וסיפוח שטחים מאת מטה יהודה.

מכאן הדרך קצרה לאישור בותמ"ל, שהינו גוף ממשלתי מטעם משרד האוצר, כשלב לקיצור תהליך של אישור תב"ע ללא וועדה מחוזית ומקומית.

שאלנו את המשקיעים על הסיבות שלהם לבחור בהצעה הזו והנה מה שהם אמרו לנו -
"מדובר בהצעה יוצאת דופן, משלוש הסיבות הבאות:
1. הקרקע צמודת דופן לקרית יערים, לכן היא קודמת לכל קרקע אחרת.

2. טלזסטון מכילה מעל 750 משפחות ממיטב קהלי המצביעים של המפלגות החרדיות, כמו יהדות התורה וש"ס. הנציגים שלנו, יעשו את הכל כדי שהתכנית תצליח.

3. התכנית היחידה שקיבלה הבטחות מפורשות מנציגינו בכנסת, כמו חה"כ הרב מלכיאלי, חה"כ הרב פרוש וחה"כ הרב דרעי שיקדמו ותמ"ל לאיזור בכדי לפתור את מצוקת הדיור".
מיותר לציין כי כספי הרוכשים מאובטחים עד לאחר רישום בטאבו.

לאחר אישור הקרקעות, הרווח של המשקיעים ינוע בסביבות 200-600 אלף שקלים!
מה שמעניין בכל הסיפור, הוא החברה שעומדת מאחורי המהלך, חברת 'מבואות ירושלים'.

חברת "מבואות ירושלים" מתמחה בזיהוי השקעות נדל"ניות, בעלות פוטנציאל סולידי אך משתלם, בשילוב חכם של השבחת קרקעות ומכירות לרוכשים, שינויי תב"ע, התמחות בכל שלבי הביורקרטיה, עד מתן היתרי בניה בפועל.

החברה נהנית ממוניטין של עשרות שנים בתחום, בזכות המקצועיות וההצלחה הרבה לה זכתה בעשרות פרויקטים ברחבי הארץ: ירושלים, גבעת זאב, רמלה ואריאל.

באריאל, קיבלו הרוכשים לאחרונה את הדירה, לאחר 4 שנים בלבד, מרגע פרסום המכרז. היזמים שמנהלים את החברה, מובילים את רוכשי הקרקעות מרגע ההשקעה ועד למסירת המפתחות.

את "חברת מבואות ירושלים" הקים לפני עשרות שנים, סא"ל במיל', מנחם שיינברג, תושב מעלה מכמש וסב לנכדים. מנחם (מנדלה) שיינברג מחזיק ברזומה מרשים ביותר בענף ולו ניסיון רב בניהול פרויקטים תיירותיים ונדל"נים בארץ ובחו"ל.

כחלק ממומחיותו בניהול וקידום פרויקטים, נבחר שיינברג לנהל את מנהלת "לב הארץ" של משרד התיירות במשך 7 שנים, והיה אמון על קידום פרויקטים של תיירות בי-ם וסביבותיה.

לפרויקט הכפלת העיר טלז סטון, גייסה חברת "מבואות ירושלים" בהשקעה רבה את מיטב המומחים והמקצועניים המובילים בארץ בתחום שינוי תב"ע בקרקע חקלאית.

לצורך כך, מונה למנהל הפרויקט, יוני כהן - לשעבר מנכ"ל החברה הכלכלית 'קריית ארבע – חברון' ובעל מוניטין רב בבנייה ופיתוח עשרות יח"ד.

לחלק התכנוני של שינויי התב"ע, שכרה החברה את שירותיהם של משרד האדריכלים היוקרתי 'טיטו-באומן', המתמחים שנים רבות בעבודה מול הותמ"ל, ובעלי ניסיון עשיר ומוצלח בהבאת אישורים של אלפי יח"ד שעברו שינוי בותמ"ל ובמינוף פרויקטים מעין אלו.

את הפרויקט מלווה כפרילנס בייעוץ ותכנון, עו"ד שמעון שלום, מנכ"ל החברה הכלכלית בני ברק. תוצאות עבודתו של עו"ד שלום, ניכרות בשטח העיר בני ברק עם הקמתן של אלפי יח"ד בעיר בכל השנים האחרונות.

חברת "מבואות ירושלים" מציעה את הפרויקט הנוכחי לאחר מבחן מעמיק ורציני ע"י מיטב המומחים אשר התלהבו מההצעה ואמרו, "ההצעה מיועדת לציבור המשקיעים שיודע להבחין בהצעה כדאית ואטרקטיבית".

לאחר ההחלטה לרכוש את הקרקע ולפעול יחד עם הצוות המקצועי הנרחב להעברת האישורים, "מבואות ירושלים" גייסה למקסום והצלחת הפרויקט גם צוות מיומן וצעיר המבטא עשייה, אמינות ומקצועיות ללא כל פשרות אשר יעמוד מול הרוכשים והמשקיעים.

ההצעה האטרקטיבית בטלזסטון, מושכת משקיעים מהארץ ומחו"ל, אלא שההצעה מוגבלת במספר המשקיעים, כך שלא נשאר עוד הרבה זמן בה ההצעה תהיה רלוונטית.

לפרטים נוספים התקשרו: 0509992155
ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים


 


צילום: יחץ טלזסטון










הזדמנות עסקית טלזסטון וועדה מחוזית ומקומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד