ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הקיץ אתם יכולים לזכות בכניסה משפחתית לאטרקציות

לאור ההצלחה של מבצע הקיץ הקודם, חברת מונדליז, המשווקת את עוגיות 'אוראו' פרווה בכשרות המהודרת של בד"ץ איגוד הרבנים, מקיימת גם השנה פעילות קיץ מיוחדת נושאת פרסים

הקיץ אתם יכולים לזכות בכניסה משפחתית לאטרקציות
עוגיות אוראו צילום: יחצ

במסגרת פעילות הקיץ יוזמנו הצרכנים לרכוש 3 אריזות עוגיות 'אוראו' ולהתקשר לטלמסר ייעודי. העונים נכונה ובזמן המהיר ביותר על השאלות, יזכו בכניסה משפחתית לאחד מאתרי האטרקציות המובילים בישראל, הטבה השווה מאות שקלים.

הפעילות תתקיים בין התאריכים כ' בתמוז – ד' באב כאשר בכל יום תזכינה 5 משפחות בכניסה משפחתית לאחד מאתרי האטרקציות ובסך הכול יזכו בתקופת המבצע 50 משפחות בכניסה לאטרקציות על חשבון מונדליז.

בין אתרי האטרקציות בהם יוכלו הזוכים לזכות לכניסה משפחתית חינם: אינדי פארק - פארק אטרקציות ושייט בירדן - מושב יסוד המעלה. חלום עולמי - פעילות ימית בכנרת / סירות פאנטון – חוף קוקוהאט, מתחם חלום עולמי, שד' אליעזר קפלן טבריה. חוויה בגלבוע - פיינטבול - חוות טפת נורית בגלבוע. אקסטרים פארק אתגרי – רחוב שלום הגליל 3, עכו. גולפאן בשטח - רכבי שטח – מושב בית חלקיה. אקשן פארק – מושב לכיש. ספידי כייף - מבוא ביתר וחי כייף – שד' גולדה מאיר, ראשון לציון


מנהלת השיווק של אוראו: "גם בקיץ הזה אוראו ממשיכה להשקיע בצרכנים ויוצאת בפעילות שכולה חוויה והנאה תוך חסכון עצום למשפחות ברוכות הילדים".

עוגיות 'אוראו' הינן עוגיות הסנדוויץ המובילות בעולם, וישנן הערכות כי מאות מיליארדים מהן נמכרו מאז השקתן בשנת 1912. צרכני הכשרות למהדרין נהנים מהעוגיות הסנדוויץ עם מילוי טעם הווניל, פרווה בכשרותו המהודרת של הרב יעקב אשר וועסטהיים הנחשב לאחד ממומחי הכשרות הידועים באירופה ובעולם כולו, ובייחוד בקטגוריית הממתקים והעוגות. עוגיות אוראו בטעם וניל בכשרות המהודרת נמכרות באריזה של 137 גרם ולאחרונה הושקו גם אריזות חדשות: אריזה משפחתית של 176 גרם ואריזה אישית של 66 גר' המכילה 6 עוגיות אוראו.

במערכת הכשרות של הרב וועסטהיים בד"ץ איגוד רבנים מציינים כי "צוות משגיחים נסע לאינדונזיה על מנת לעמוד מקרוב אחר מערך ייצור העוגיות הנפוצות. חומרי הגלם נבדקו בקפידה ושימת לב מיוחדת ניתנה בכדי לוודא שהקמח אינו בחשש "חדש". כל תהליך הייצור והאריזה התבצע בנוכחות ובפיקוח תמידי של משגיח יר"ש שמונה מטעם ועדת הכשרות של בד"ץ איגוד רבנים שווידא שהנחיות הכשרות המוקפדות נשמרות במהלך כל הייצור".

למותר לציין כי כשרותו של הרב וועסטהיים ידועה בהקפדתה היתירה על כל דקדוקי ההלכה ומקובלת על כל שכבות הציבור, כאשר ציבור היראים סומכים ידיהם על הכשרות שמובילה כיום את עולם הכשרות.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד