י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בגבול הרצועה

טרור עצמי: מטען החבלה פגע בפלסטינים

במהלך השבת: 2 מחבלים נעצרו עם סכינים. מחבלים הניחו מטען חבלה בגבול הרצועה, שפגע בפלסטינים

טרור עצמי: מטען החבלה פגע בפלסטינים
חטיב, פלאש90

מעט לאחר כניסת השבת, מספר מחבלים ניסו להתקרב לגדר המערכת במטרה להשליך מטען נפץ לעבר כוחות צה"ל, בסמוך למעבר קרני בצפון רצועת עזה.

המטען התפוצץ בשטח רצועת עזה והביא לפגיעה במספר פלסטינים. אין נפגעים בקרב כוחותינו.

במהלך סוף השבוע נרשמה ירידה במספר השריפות שפרצו בעוטף עזה כתוצאה מטרור הבלונים והעפיפונים. פחות מ-10 שריפות פרצו בשטח המועצה האיזורית אשכול.

בסמוך ליציאת השבת, בציר 60 בין כוכב יעקב לצומת גבעת אסף, הבחינו שוטרי התנועה בצעיר שעורר את חשדם. בחיפוש ברכבו איתרו השוטרים 2 סכינים. החשוד פלסטיני בן 28, תושב דורא, נעצר לחקירה. בחקירה ראשונית הודה כי היה בכוונתו לבצע פיגוע.

בשבת אחר הצהרים הגיע למעבר שועפאט מכיוון מחנה הפליטים חשוד כבן 16 וחצי שנבדק על ידי הלוחמים, בדיקה במהלכה התריע גלאי המתכות כי הוא נושא על גופו עצם מתכתי.

החשוד שהתבקש על ידי הלוחמים להוציא את כל תכולת כיסיו, הוציא בין היתר סכין. מיד נעצר החשוד, תושב מחנה הפליטים שועפאט לחקירה במג"ב לבדיקת מניעיו וזאת ללא כל שימוש בירי.

400 דונמים נשרפו במהלך השבת ככל הנראה כתוצאה מטרור העפיפונים. פקחי רשות הטבע והגנים יחד עם כוחות כיבוי אש פעלו במהלך השבת לכיבוי שריפה שפרצה ברכס כרכור מצפון מערב לשדרות שכילתה כ-300 דונמים, בשריפה בשמורת גברעם נשרפו כ-60 דונמים, בשריפה בשמורת טבע בארי נשרפו כ-30 דונם ובנחל בשור השריפות כילו כ-5 דונם.

 

מחבלים עזה טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד