י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תאילנד: ארבעה נערים כבר חולצו

"חיבוק אוהב": ההורים במכתבים קורעי לב לילדיהם הלכודים

במכתבים קורעי לב פנו אמהות ואבות של הנערים התאילנדים אל ילדיהם שכלואים כבר ימים ארוכים במערה. הם ביקשו מהילדים שידאגו לעצמם והבטיחו כי הם אינם כועסים עליהם ורק מקווים שיצאו בחיים אל חיבוקם האוהב • ארבעה נערים כבר חולצו

"חיבוק אוהב": ההורים במכתבים קורעי לב לילדיהם הלכודים
צוותי חילוץ בתאילנד צילום: רויטרס

כבר ימים ארוכים שבני נוער וילדים תיאלנדים נמצאים עמוק בתוך מערכת המערות בה נתקעו לאחר טיול שהסתבך. הנערים נכנסו למערה וכשגשמי מונסון שהחלו לרדת הציפו אותה נמנעה יציאתם של הילדים והמאמן שאיתם. כבר שבוע מנסים כוחות החילוץ להגיע אל הנערים ולהציל אותם, אך בינתיים מצבם הולך ומדרדר.

באמצעות הדרכים בהם מעבירים הכוחות המנסים לחלץ את האספקה לנערים, העבירו אמש גם מכתבים מהאמהות והאבות המודאגים. "אנחנו לא כועסים, בבקשה תדאגו לעצמכם", כתבו ההורים וביקשו "תשמרו על עצמכם ותתכסו בשמיכות, קר שם, אנחנו דואגים לכם".

המכתבים נשלחו באמצעות צוללנים שעשו דרכם לעומק של ארבעה קילומטרים אל תוך מערכת המערות בהן לכודים הנערים. כל ההורים שלחו את אהבתם ודאגתם לילדים ומרביתם כתבו כי הם אינם כועסים עליהם ורק מצפים לחזרתם.

במכתבים האישיים פנו ההורים אל ילדיהם וסיפרו להם כי הם מחכים להם מחוץ למערה בה לכודים, עודדו אותם ותיארו להם חוויות משותפות שהם מתכננים לאחר החילוץ, כך למשל כתבו ההורים לבנם וסיפרו לו על חגיגת יום ההולדת אותה הם מתכננים לחגוג לו כשיחולץ.

קודם לכן, שלח המאמן שהוביל את הנערים אל תוך המערה מכתב להורים ולבני המשפחה ובו הוא מבטיח לדאוג לנערים ומתנצל על כך שלא שמר עליהם טוב יותר.

הבוקר החל חילוצם של הנערים לאחר שחלון הזדמנויות קצר שנוצר יאפשר לצוות צוללנים ואנשי קומנדו מומחים להיכנס אל עומק המערה ולהוביל את הילדים אחד אחד החוצה.

תאילנד לכודים חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד