1. עמוד הבית
  2. עסקים ונדל"ן
  3. צרכנות

מהלך שיווקי מנצח של מחלבת טרה

עליה משמעותית בנתחי שוק זיכו את מחלבת טרה ומשרד הפרסום מימד בפרס זהב: מקום ראשון בתחרות האפ"י היוקרתית • קטגורית מגזרים, על הקראטיביות, אסטרטגיה, מדיה ואפקטיביות של כל מהלך הקמפיין

Print כתבה אינפורמטיבית , כ"ה תמוז תשע"ח 08/07/2018 14:46 עודכן: 09/07/2018 13:58

מהלך שיווקי מנצח של מחלבת טרה פרס אפי פרס אפי צילום: יח"צ טרה

משרד הפרסום מימד, ידוע ביציאה שלו מחוץ לקופסא, ובהובלת מהלכים מורכבים, בזכות הצוות המקצועי שיש במשרד הוותיק והבוטיקי. ברור לכולם, שהקמפיין הזה, הוא אחד המהלכים של העשור.

תחרות האפי Awards Effie – היא תחרות בינלאומית המתקיימת ב-49 מדינות ובהן ישראל. התחרות הפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכי שיווק מוצלחים ואפקטיביים, בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל.

השנה זו השנה ה-18 לקיום התחרות בישראל. כאשר לגמר הגיעו 50 מהלכים שהתמודדו בקטגוריות שונות.

המהלכים דורגו בידי צוות בן 70 שופטים, בהם אנשי שיווק, פרסומאים, אנשי יח“צ, יעוץ ומחקר, ואנשי אקדמיה.

טקס האפי 2018 ,נערך בהובלת איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמי“ל. באירוע היוקרתי השתתפו מאות אנשי שיווק, בהם בכירים מעולם הפרסום לצד מנכ“לי החברות המובילות במשק וסמנכ“לי השיווק.

פרסום מימד ומחלבת טרה זכו בפרס הזהב בקטגוריית המגזרים על שינוי שוק החלב במגזר החרדי, הפרס מבטא את הציון הגבוה ביותר בכל הפרמטרים: אסטרטגיה, קריאייטיב, מדיה ואפקטיביות המהלך.

בשנים האחרונות הצרכן החרדי מקבל באהדה את המהפכה האיכותית בעולם החלב שמובילה מחלבת טרה ומביע אמון במוצרי החברה. עם השנים עלתה דרישה מצד הצרכנים לכשרות מהודרת שתתאים לכולם.

מטרת המהלך הייתה לפתוח את התחרות בשוק החלב החרדי, ולאפשר לצרכן לבחור את העדפותיו במקרר החלב לפי איכות וטעם המוצר.

בקמפיין מתוזמן ומחושב, עם קריאייטיב מותאם אשר נמשך לאורך מספר חודשים בהובלת משרד הפרסום מימד, העבירה מחלבת טרה לצרכן את המסר כי מהיום הבחירה בידיו.

מה תוצאות המהלך?

בעקבות המהלך, שאותו הוביל מנהל המגזר החרדי בטרה, בן ציון פדר, הכפילה מחלבת  טרה את כוחה במגזר החרדי, וזינקה בעשרות אחוזים על חשבון המתחרות.

בהחלט מגיע שאפו ענק, למשרד הפרסום מימד, על ההשקעה בלקוח, וכשמימד עושים, הם עושים מכל הלב, יש להם את הידע הרב, ואת המקצועיות הנדרשת, לעבוד מול חברות גדולות במשק, ולהוביל קמפיין יחודיים, שבזכותם, נתח השוק של הלקוח גודל

כיום עשרות אלפי צרכנים חדשים בוחרים במוצרי טרה בגלל האיכות, הטעם והערכים הבריאותיים הייחודים למחלבות טרה.