ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
תושבי הצפון המבועתים מספרים

תושבי הצפון המבועתים ל'בחדרי': "כל הבית זז והקיר פשוט נחצה - איזה פחד"

בהמשך לגל רעידות האדמה בצפון בימים האחרונים, שוב הורגשה הערב רעידה באזור - ובעוצמה של 3.2 בסולם ריכטר • תושבת חוששת סיפרה ל'בחדרי' על הפחד והאימה עמם מתמודדים בתקופה זו היא ושכניה • "אני מפחדת, הנכד שלי בן שלושת החודשים נמצא אצלי - זה לא נגמר"

תושבי הצפון המבועתים ל'בחדרי': "כל הבית זז והקיר פשוט נחצה - איזה פחד"
רעידת אדמה בצפון

שוב רעידת אדמה בצפון: רעש אדמה בעוצמה 3.2 בסולם ריכטר הורגש בסביבות השעה 18:15 היום באזור צפון הארץ. מוקד הרעידה הגיע מאזור צפון הכנרת.

תושבת עפולה סיפרה ל'בחדרי חרדים' על התחושות בביתה, בו נפערו סדקים משמעותיים בקיר ובתקרה, כפי שניתן לראות בתמונה ובסרטון המצורפים. אחד הסדקים אף נפער בסמוך ממש למזוזה הקבועה בפתח אחד החדרים.

"אני מפחדת. הנכד שלי בן שלושה חודשים נמצא אצלי. אנחנו בורחים החוצה כל פעם, זה לא נגמר", היא אומרת בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

"הבית זז ונהיה סדק גדול מאד בקיר, נהיה לי סדקים בתקרה. ברעידות הראשונות נפל טיח מהתקרה, חשבתי שזה המקסימום, ועכשיו כל הקיר פשוט נחצה, איזה פחד", הוסיפה.

כזכור, בימים האחרונים פוקדות את אזור הצפון רעידות אדמה. בשבוע שעבר הכתה הרעידה בעוצמה של 4.5 בסולם ריכטר, ואילו אתמול בשעה 16:30 בערך הורגשה רעידת אדמה נוספת באזור הכינרת, כשהדיווחים היו על רעידה בעוצמה של 3.9 בסולם ריכטר. רעידת האדמה הורגשה בעפולה בטבריה, בצפת, בקריית שמונה, גם בחיפה הורגשה רעידה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד