י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מקרה חמור בבני ברק

פרסום ראשון: מתנדב חזר לדירה ממנה פינה ילד, ועל פי החשד גנב כסף - בשבת

ללא בושה, מתנדב חובש כיפה גנב סכום כסף בשבת, ממשפחה שהתפנתה עם ילדה לבית החולים • כל הפרטים בפרסום ראשון

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

פרסום ראשון: ילד נחבל בליל שבת האחרון בביתו, והוריו המודאגים הזעיקו אמבולנס מעט לאחר חצות הלילה. הצוות הרפואי הגיע, נהג וחובש מלווה, ולאחר מספר דקות ששהו בדירה, ירד הצוות יחד עם ההורים והילד לאמבולנס, ומשם נסעו לבית החולים. לכאורה סיפור סטנדרטי, לא? זהו שלא ממש.

על פי המידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', בשבת לפנות בוקר, ההורים חזרו לביתם מבית החולים שניידר בפתח תקווה, ולחרדתם גילו כי האור בכל הבית דולק - והעיקר, סכום של אלפי שקלים נעלם. במוצאי שבת הוגשה תלונה במשטרת מרחב דן, ואמש (שני) החוקרים עצרו את החשוד במעשה.

במצלמות האבטחה שהגיעו לידי ב'בחדרי חרדים' ניתן לראות את החובש מלווה חוזר לאחר מספר שעות, עוד כשהוא במדרגות הוא שם כפפות על ידיו ועל פי החשד נכנס לדירה. לאחר מספר דקות, הוא נראה יוצא מהדירה ומכניס דבר מה לכיסו.

החשוד הובא בשעה האחרונה לבית משפט השלום בתל אביב, שם החוקרים ביקשו להאריך את מעצרו בשישה ימים. "הוא ידע שהדירה אליה פרץ ריקה, מכיוון שמספר שעות לפני כן אותה משפחה, בנם הקטן לווה על ידי צוות רפואי לבית חולים שניידר" אמר החוקר גיא קלדרון, "החשוד חזר לאחר מספר שעות, פרץ לדירה וגנב רכוש".

השופט עלאא מסארווה אמר כי ישנו "חשד סביר בעוצמה מספקת בשלב זה של ההליך" והאריך את מעצרו עד ליום שישי.

ממגן דוד אדום נמסר "אנו רואים בחומרה רבה את החשדות המיוחסות שבוצעו לכאורה תוך ניצולה של מד"א לשם ביצוע פשע. עם היוודע החשד פעל מד"א כנדרש ממנו. משטרת ישראל עצרה את החשוד ופתחה בחקירה".

מתנדב גניבה מתנדב מד"א פריצה לבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד