י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר עיכוב ממושך

ועדת הכספים אישרה את הגדלת תקציב הישיבות - גפני תוקף את משרד האוצר

למרות האישור, גפני תקף את משרד האוצר שעיכב ואת התקשורת שלא סיקרה את דבר העיכוב. זאת למרות ש'בחדרי' כן דיווח על כך בימים האחרונים, כולל אמש  

אילוסטרציה
אילוסטרציה

לאחר עיכוב ממושך, ועדת הכספים אישרה הבוקר (שלישי), את הגדלת תקציב הישיבות ב-310 מיליון ש"ח, ובכך יעמוד תקציב הישיבות בשיא כל הזמנים, על סך מיליארד ומאתיים עשרים וארבע מיליון ש"ח. מדובר בסיכום קואליציוני שאושר על ידי הממשלה בסוף שנת 2017 ועוכב ע"י משרד האוצר עד לאישור הסופי הבוקר.

"זה לא כסף שאנחנו מבקשים, זה כסף שע"פ החוק צריך לתת משכורות לפי מתכונת רגילה והמשכורות לא ניתנות" אמר גפני והוסיף כי, "אבל הם (משרד האוצר א.ק.) מחכים - כי למה לא?!".

גפני שכנראה לא עקב אחר הדיווחים באתר 'בחדרי חרדים' בשבוע החולף, תקף בדבריו את התקשורת, שלא סיקרה את אי העברת התקציב, "העיתונאים היו אמורים לפתוח עם זה את מהדורות החדשות: למה הילדים לא מקבלים את מה שמגיע להם על פי חוק?. אבל כנראה יש להם דברים חשובים יותר".

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף, כי אתמול (שני) בפעילותם של חה"כ משה גפני וסגן שר החינוך מאיר פרוש ובסיוע מנהל אגף בני ישיבות במשרד החינוך עמוס צייאדה, הועבר תקציב הישיבות החודשי בעיכוב של חמישה ימים.

תקציב הישיבות משה גפני ועדת הכספים עיכוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד