י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"שיזכה להגיע לקבר ישראל"

עצה וברכה: האב השכול הגיע לבית הגר"ח

שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין המוחזק בשבי החמאס הגיע בצהריים לקבל את ברכתו ועצתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי • הגר"ח שמע בכאב את דברי האב השכול והביע את תקוותו כי בנו יזכה להגיע לקבר ישראל במהרה

שמחה גולדין אצל הגר"ח קנייבסקי בצהריים. צילום: אלי קובין
שמחה גולדין אצל הגר"ח קנייבסקי בצהריים. צילום: אלי קובין

במסגרת המאמצים לשחרר את סגן הדר גולדין הנעדר ממלחמת צוק איתן לפני ארבע שנים ומוחזק בשבי החמאס, הגיע היום (שלישי) אביו שמחה גולדין למעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי ברחוב רשב"ם בבני ברק.

שמחה גולדין פנה אל הגר"ח קנייבסקי וסיפר על התקופה הקשה אותה הם עוברים מזה ארבע שנים, ועל המאמצים להשבתו של הדר לקבר ישראל. הגר"ח שמע את דבריו בכאב והביע את תקוותו כי ישוב במהרה ויזכה להגיע לקבורה.

לשאלתו של הדר עד כמה צריך לפעול בענין ובאיזה מחיר, השיב הגר"ח כי ודאי זה ענין חשוב מאוד להביא יהודי לקבר ישראל, ויש לעשות לשם כך השתדלות רבה, בין בתפילות ובין בפעולות אחרות.

בהמשך הפגישה העניק שמחה גולדין למרן הגר"ח את הספר החדש שיצא השבוע לאור "איך לבנות חיים – חברותא במסילת ישרים עם הדר גולדין", ספר אותו הוציאו בני המשפחה מכתביו של הדר ובו הערות על הספר "מסילת ישרים". הגר"ח עיין בספר זמן ממושך והביע קורת רוח רבה ואמר: "עשיתם דבר טוב שהוצאתם את הספר, וזה יהיה לו לזכות שיזכה לשוב ולהיקבר בקבר ישראל כהלכה".

סגן הדר גולדין היה קצין בסיירת גבעתי, הוא נורה ונחטף באוגוסט 2014 ברפיח בעת הפסקת האש האחרונה של מבצע צוק איתן. אחרי כניסת הפסקת האש נתקל יחד עם מפקד הסיירת וקשר המפקד במארב במסגרתו נורה ונחטף אל תוך מנהרת חטיפה בעזה. מאז, במשך ארבע השנים האחרונות, מוחזקת גופתו בידי ארגון הטרור חמאס יחד עם סמל ראשון אורון שאול מגולני. 

 

 

שמחה גולדין הדר גולדין הרב חיים קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד