ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
שודדים לאור יום

צפו: גנבו 21 אייפונים בשווי 19 אלף דולר

חמישה גברים העמידו פני קונים ותוך דקות העלימו מסניף של 'אפל' בניו יורק, 21 אייפונים מהתוצרת הכי חדשה והכי יקרה • המשטרה מציעה פרס כספי למי שיוביל ללכידתם • צפו בתיעוד הגניבה המתוחכמת ממצלמות אבטחה

צפו: גנבו 21 אייפונים בשווי 19 אלף דולר
אייפונים, אפל צילום: pixabay

כנופייה של חמישה גברים הסתובבו בחנות של חברת 'אפל' בניו יורק, ומתחת לאף של העובדים בחנות, הם ברחו עם שלל יקר, חברת 'אפל' פרסמה את התיעוד שאולי יעזור בלכידתם.

חמשת הגברים שהיו לבושים עם קפוצ'ונים שכיסו את מרבית פניהם, ניצפו במצלמות במעגל סגור בהנטינגטון שבניו יורק, הם העמידו פנים של לקוחות רציניים שבאמת מתעניינים ברכישת המכשירים היקרים שאחזו, במשך יותר משתי דקות הם "בדקו" את המכשירים, iPhone 8s ו-iPhone Xs מהתצוגה, ולאחר שתי דקות הם ברחו החוצה עם המכשירים.

האירוע התרחש ביום שישי האחרון בסביבות השעה 8:30 בערב, והמשטרה מציעה פרס של 5,000 דולר למי שיביא מידע שיגרום למעצרם של הגנבים.

במצלמות נראה אחד מעובדי החנות צופה בחבורה מתעסקת במכשירים, אך לא נוקט שום צעד, כגון לקרוא לאנשי האבטחה, אל אף שהם היו עם פנים חצי מכוסות, ולא נראו כקונים פוטנציאליים, ואכן הם בתיאום מושלם אספו לכיסים שלהם כמה מכשירים שהם יכלו, וברחו החוצה עם 21 מכשירים אשר שווים הכולל עומד על כ-19 אלף דולר.

אייפונים גניבה אפל פרס כספי שודדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד