י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בתום פריימריז דרמטיים - חילופי דורות

מהפך בעיר החרדית: הרל"ש הצעיר נבחר ליושב ראש 'דגל התורה'

בתום שבועות של מאבק סוער, הביס הערב דודי זלץ, יועצו הצעיר והנמרץ של חבר הכנסת יעקב אשר ועסקן בולט בביתר עילית, את סגן ראש העיר, יצחק רביץ, ותפס את מקומו כיושב ראש הסיעה הליטאית המקומית. כל הפרטים על הדרמה - ומי כבר התקשר לברך את היו"ר הטרי? צפו

 מהפך בעיר החרדית: הרל"ש הצעיר נבחר ליושב ראש 'דגל התורה'
היו"ר הטרי זלץ לאחר הכרזת התוצאות הערב

חילופי דורות בהנהגה: בתום בחירות סוערות ודרמטיות לתפקיד יו"ר 'דגל התורה' בביתר עילית, ניצח הערב (שלישי) העסקן הצעיר והנמרץ דודי זלץ את היו"ר המכהן, סגן ראש העיר יצחק רביץ.

זלץ (31) איש 'דגל התורה' זה שנים ארוכות, הוא פעיל פוליטי המוכר היטב בעיר בפעילותו למען הקהילות השונות, שימש בעבר כיועצם של חברי הכנסת בדגל התורה וכיום משמש כראש לשכתו של חה"כ יעקב אשר.

כעת יחליף זלץ את רביץ, כשהוא צפוי לכאורה להתמנות לסגן ראש העיר ביתר בקדנציה הבאה. זאת, לאחר שרביץ כיהן בתפקיד בקדנציות האחרונות.

זלץ התמודד לתפקיד מול היו"ר המכהן, שניסה לפי גורמים בעיר לבלום את הפריימריז - אך ללא הצלחה.

הערב (שלישי) הצביעו ברוב קולות שלושים חברי הסניף - המורכב מגבאי בית הכנסת - ובחרו לעשות מהפך ולהכניס רוח צעירה לראשות הרשימה.

זלץ ניצח ברוב קולות של 15 מול 10. מתוך 30 בעלי זכות ההצבעה הצביעו 27 חברים מהסניף. שלושה מהקולות נפסלו, בהן מעטפה אחת שהוטלה ריקה, שניה בה נמצא פתק מקופל של זלץ ומעטפה שלישית עם שני פתקים.

המהפך הדרמטי הכה גלים ברחבי העיר, כשבתוך דקות ספורות לאחר הכרזת התוצאות כבר התקשר ראש העיר, מאיר רובינשטיין, לברך את היו"ר הטרי.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד