י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הבשורה הממכרת שכובשת את הציבור החרדי: הקניות השבועיות באונליין ולמהדרין!

אל מול מסך המחשב, ללא חיפוש חנייה, המתנות בתור וסחיבת שקיות כבדות, כך רוכשים היום את הקניה המשפחתית השבועית. והכי חשוב: למהדרין מן המהדרין

מהיום קונים בנוח
מהיום קונים בנוח צילום: Yonatan Sindel/Flash90

'ישיר מהדרין' מבית שופרסל חוסך לכם עשרות אחוזים בכל קניה ומעניק לכם נוחות מקסימאלית במגוון, שפע, ובכשרויות המהודרות.

העידן הטכנולוגי מזמן הקלות רבות בכל תחומי החיים, וגם בקרב הציבור החרדי מאמצים בחום את החידושים הטכנולוגיים ורבים מאוד גילו את הבשורה המרעננת שברכישת המוצרים לבית ישירות מהמחשב מבלי הצורך להיטלטל לסופרמרקט.

"כל יום רביעי לקראת שבת אשתי שולחת אותי לעשות קניות, אני לא כזה איש עסוק, אבל עובד-לומד כזה, ורק לחשוב עכשיו על הנסיעה לרשת מזון ידועה, לחפש חניה, לגרור עגלה, לטייל בין מדפי הסופר, לעמוד בתור שעה בקופה 7, גורם לי להתגרד כל הסיפור הזה, שלוש שעות לוקח לי כל הפרויקט הזה, לא בא לי, אין לי חשק לזה" אומר לנו אבי, אחד מתושביה של בני ברק שכבר גילה את הבשורה ומעתה רוכש את קניותיו השבועיות באמצעות אתר 'ישיר מהדרין'.

העובדה כי מאחורי 'ישיר מהדרין' עומדת רשת שופרסל הגדולה, מסירה את כל החששות מפני רכישה אצל גורם לא מוכר, וכך מקבל אבי ואלפי חרדים אחרים את קניותיהם במשלוח הביתה, מבלי שנזקקו לעמוד בתור ולהיטלטל.

ואיך זה עובד?

נכנסים לאתר 'ישיר מהדרין' מבית שופרסל:

לחצו כאן לאתר

בזמנכם הפנוי יושבים מול המסך מבלי להתחשב בשעות פתיחה של חנויות, עם כוס קפה מהביל, מרגישים כמו תצפיתניות בחמ"ל, ומיירטים כל מיני מוצרים שבא לכם לקנות למשפחה.

באתר מוצע מגוון עצום, עם כל הכשרויות המהודרות, ליד כל מוצר מסומנת לכם הכשרות, פינוק מעל הצפוי, רואים-קונים. מייד עם כניסתכם לאתר תגלו את דף המבצעים, ובכלל, תוכלו לחסוך כ-30 אחוז מהמחירים.

מתחילים לטייל בסרגל המוצרים העליון לפי קטגוריות, דברי חלב, מוצרי ניקיון, פירות, מאפים, יינות, שימורים, כל מה שצריך בבית, לוחצים מזמינים, ובצד ימין מופיעה לכם רשימת מכולת, עם כל המוצרים שהזמנתם. וזה לא הכל. הנוחות נמשכת הלאה. מסמנים את ההעדפות שלכם, מתי תגיע הסחורה, באיזה יום, באיזה שעה, כמו מסדר צבאי, מכניסים כרטיס אשראי, והקניה בדרך, וזה לא לפני שזכיתם גם בבונוסים לקניה הבאה שלכם. וכך, תוך רבע שעה סיימתם את אחת המשימות המתישות שיש לכל משפחה, וחסכתם חיפוש חניה, שעות של סיבוב בין המדפים, רכישת מוצרים שאינם נצרכים, סחיבת המוצרים וכל הפעולות המתישות שהופכות להיות פאסה. כך מתקדמים והופכים את הכול לאונליין.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד