י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נדחה ערר המשטרה

מונטג ישוב לעירייה וימשיך לכהן כמנכ"ל הגמ"ח

בית המשפט המחוזי דחה היום (חמישי) את הערר שהגישה המשטרה, ואישר למונטג לחזור לתפקידו בגמ"ח • בית המשפט קבע כי מונטג ימשיך להשתתף בישיבות המועצה בעיריית בית שמש מלבד עיסוק בנושאי תכנון ובניה ואגף ההנדסה וכן ימשיך לשמש כמנכ"ל הגמ"ח אך ימנע מלהיכנס למשרדיו

מונטג ישוב לעירייה וימשיך לכהן כמנכ"ל הגמ"ח
יעקב לדרמן, פלאש 90

בית המשפט המחוזי בלוד, דחה היום (חמישי) את הערר שהגישה המשטרה על פסיקת בית המשפט בראשון לציון ביום שני השבוע, ואף קיבל את הערר שכנגד כשהותיר למונטג לחזור לתפקידו בגמ"ח. בית המשפט קבע כי מונטג ימשיך להשתתף בישיבות המועצה בעיריית בית שמש מלבד עיסוק בנושאי תכנון ובניה ואגף ההנדסה וכן ימשיך לשמש כמנכ"ל הגמ"ח אך ימנע מלהיכנס למשרדיו.

כפי שדווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים', לפני מספר חודשים עצרה המשטרה באישון לילה 10 בכירים מהעיר בית שמש - בחשד למעורבות בעבירות שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים, עבירות מס ועבירות נוספות. בין העצורים היה גם חבר מועצת העיר - משה מונטג.

לאחר כחודש וחצי של הרחקה מהעירייה, בית משפט בראשון לציון, התיר ביום שני לחבר מועצת העיר בית שמש, משה מונטג, לחזור למקום מושבו במועצת העיר בית שמש ותימנע כניסתו למשרדי העירייה. במקביל, נאסר על מונטג העיסוק בנושאי תכנון ובניה ואגף ההנדסה. בעקבות ההחלטה של בית המשפט בראשון לציון, הגישה המשטרה ערר שנדחה היום ע"י בית המשפט המחוזי בלוד שאף קיבל את הערר שכנגד והורה להחזיר את מונטג לתפקידו בגמ"ח.

את משה מונטג ייצגו עורכי הדין עמית חדד, אושר רובינגר ונועה מילשטיין ממשרדו של ד"ר יעקב וינרוט.

משה מונטג ערר בית המשפט המחוזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד