י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעיצומה של השבת

האם החרדית גילתה פורצים במטבח, ונאבקה

אם לתשעה ילדים ממונסי שבניו יורק גילתה לפתע פורצים במטבחה בעיצומה של השבת, ונאבקה עמם בניסיון להוציא מידיהם את חפצי הערך שגנבו. השניים דחפו אותה לארץ ונמלטו, אולם נתפסו לאחר מספר ימים

האם החרדית גילתה פורצים במטבח, ונאבקה
פורץ. תמונת אילוסטרציה צילום: פיקסהביי

אם לתשעה ילדים בשכונה החרדית מונסי שבניו יורק, גילתה שני פורצים בביתה, ביום השבת לפני שבוע.

האם, שילדיה הם בגילאי 2-11, שמעה רעש במטבח, ביום שבת, כשעה וחצי לפני צאת השבת. היא חשבה שבעלה חזר הביתה, אולם כשנכנסה למטבח גילתה שני פורצים שפניהם מכוסות.

אחד מהם מיד ברח, השני דחף אותה לרצפה וברח, האמא ניסתה להוציא ממנו חפצים שהחזיק בידו, אחרי שהספיק להכנס לחדר השינה של ההורים ולגנוב משם תכשיטים וחפצי ערך נוספים.

ביום חמישי האחרון שני הגנבים נעצרו, כך דווח באתר החדשות WABC, על פי הדיווח, הגנבים נכנסו לביתם של ברוך וחנה וינגרדן דרך דלת הכניסה שלא היתה סגורה ופנו ישר לחדר השינה של הזוג, וגנבו תכשיטים, שעונים ומצלמת DSLR.

אב המשפחה אמר כי השודדים הכירו היטב את הכניסות והיציאות של ביתו, הם ידעו בדיוק איפה נמצא חדר השינה שלהם, ומאיפה הם יכולים לברוח תוך דקות, לבית יש מספר כניסות ויציאות, והגנבים הכירו את הבית היטב.

כאמור שני הגנבים נעצרו ביום חמישי האחרון, והם הואשמו בפריצה ובגניבה. הם עצורים עד שמישהו יואיל לשחררם בערבות, שעומד על 50,000 דולרים

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד