י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

תביעה: חולי סרטן הריאות אובחנו מאוחר מידי

ההתמודדות עם בשורה של סרטן הריאות היא קשה לכשלעצמה, אך ההבנה שע"י אבחון ושימת לב מוקדמת היה אפשר למנוע את התפתחות והתקדמות המחלה

תביעה: חולי סרטן הריאות אובחנו מאוחר מידי

בשלב מוקדם יותר מקשה עוד יותר על ההתמודדות. מאידך, ברגע שאפשר לזהות מקרה של רשלנות באבחון מוקדם מסיבות מסויימות תהיה זו עילה לתביעה על רשלנות רפואית.

ישנם מאפיינים חוזרים אשר תשומת הלב מופנית אליהם בהתייחסות לאבחון המחלה, בין היתר, ירידה במשקל שאינה מוסברת שמהווה תלונה מאוד שכיחה אצל חולים הסובלים ממחלת הסרטן.

כמו כן, ביקורי חולים בביקורות רפואיות עם תלונות נשימתיות שאינן משתפרות מחייבות את בירור הסיבה לביקורים החוזרים עם אותן התלונות. לדוגמא שיעול או קשיי נשימה וכאבים בחזה, כל אלה הינם תסמינים המרמזים על סיכוי להתפתחות של סרטן ריאות.

בנוסף על כל הגורמים האמורים, הרי שהגורמים שמנבאים סיכוי מוגבר מאוד להופעה של מחלה סרטן הריאות הינם, עישון ומחלה ריאתית כרונית, ומצופה מהצוותים הרפואיים המטפלים לייחס חשיבות רבה לנתונים אלה אצל חולים.

ההנחיות הרפואיות המקובלות תחת אינדיקציות מרמזות כמתואר לעיל, הינן משלוח לצילום חזה, שיש בו כדי להדגים שינויים גידוליים ולאפשר אבחון וטיפול בגידול בשלבים מוקדמים ככל הניתן ואז לשפר את תוחלת החיים של החולה, וככל הניתן תוך טיפול יעיל ומוקדם לאפשר לו תוחלת חיים מלאה.

מרבית התביעות המשפטיות האופייניות לרשלנות רפואית באבחון סרטן הריאה, עוסקות באבחונים מאוחרים, בהם שלבי האבחון הם בסטייג' 3, 4 או חו''ח לאחר פטירת החולה, או אז סכומי הפיצויים הם גדולים ונעים בין מאות אלפי שקלים עד מיליוני שקלים בהתאם לנסיבות התיק ונתוני כל תיק.

לגופו של עניין, יש לבחון כל מקרה ומקרה בזכוכית מגדלת, תחת מקצועיות משפטיות ורפואיות זהירות וראויות. וככל ואתם סבורים שנגרם לכם או ליקירכם מקרה של רשלנות רפואית, חשוב לפנות במיידית לקבלת ייעוץ משפטי.      

ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים, או להתקשר לטלפון: 072-3713469

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד