י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

השלום הספרדי 2.0: חבר ה'מועצת' וראש המוסדות נפגשו בחשאי

לאחר שאנשיו התכוונו להקים מפלגה מתחרה בבני ברק לסיעת ש"ס העירונית, 'בחדרי' חושף לראשונה כי ראש המוסדות נפגש בחשאי עם חבר מועצת חכמי התורה והגיע עמו לסיכומים על יישור ההדורים. כל הפרטים על הפגישה וההבנות, וגם: את מי הפקידו הרבנים על יישום המתווה?

הרב דניאל זר ביציאה מהביקור אצל הרב שמעון בעדני
הרב דניאל זר ביציאה מהביקור אצל הרב שמעון בעדני צילום: באדיבות המצלם

השלום הספרדי פרק ב': 'בחדרי חרדים' חושף לראשונה כי מתקיימים מגעים מתקדמים בין תנועת ש"ס לאנשיו של הגאון הרב דניאל זר, ראש מוסדות 'אור דוד' בבני ברק, שהתכוונו להקים מפלגה עירונית בבני ברק שתתחרה במפלגת ש"ס - לאחר שנציגי התנועה בעיר נמנעו מלסייע למוסדות.

ל'בחדרי' נודע כי בשבוע האחרון נפגשו בשקט הגאון הרב דניאל זר והגאון הרב שמעון בעדני, חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, בכדי ליישב את ההדורים בין התנועה הספרדית ל'אור דוד'.

מי שתיווך בין שני הרבנים היה הנגיד ואיש השלום הרב אייל משיח מפתח תקוה, הפועל רבות להשכנת שלום בציבור הספרדי ונהנה מקרבתם של נשיא ה'מועצת', חכם שלום כהן והראשל"צ הגרש"מ עמאר.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי במסגרת הפגישה סוכם שהרב אייל משיח ייקח את העניין לידיו ויפעל מול ראש העיר והנציגים בעיריית בני ברק, למציאת פשרה לפתרון הסכסוך. זאת, כאשר הגר"ש בעדני נותן לו את מלוא הסמכות לטפל בנושא בכדי שלא תהיה מחלוקת.

בנוסף, סוכם שיוצאים לדרך חדשה ולא פותחים שום מפלגה נגד ש"ס העירונית, בתקווה שכל הדברים יסתדרו על הצד היותר טוב.

כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח לראשונה על דבר הקמת המפלגה החדשה של הרב דניאל זר, לאחר סערת ההקצאות ולאחר צו הריסה שהוציאו בעירייה למוסדותיו, כאשר כעת נראה שיושבו ההדורים.

הרב אייל משיח סירב להגיב לידיעה.

הרב שמעון בעדני הרב דניאל זר מפלגת שס השלום הספרדי אייל משיח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד