י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

לאחר לחץ האופוזיציה: נתניהו ירד לשדרות • צפו

לאחר לחצים פוליטיים ותקשורתיים, הגיע הבוקר נתניהו לביקור בשדרות, שנשמר בסוד מטעמים ביטחוניים והותר לפרסום רק לאחר שנתניהו עזב את האזור. הוא ביקר בגני ילדים ונועד עם ראשי הרשויות: "זה לא נגמר במכה אחת ואינני יכול לנחם מי שספג את האבידות הקשות ביותר" • צפו

לאחר לחץ האופוזיציה: נתניהו ירד לשדרות • צפו
נתניהו בביקור בשדרות צילום: חיים צח, לע"מ

לאחר ההסלמה והרגיעה, הגיע הבוקר (שני) ראש הממשלה נתניהו לביקור בדרום הארץ, ראש הממשלה ביקר בעיר שדרות ופגש את ראשי הרשויות בעוטף עזה לאחר שספג ביקורת קשה מהאופוזיציה על כך שלא ירד לשטח מזה תקופה ארוכה.

בתום פגישתו עם ראשי הרשויות בעוטף עזה אמר נתניהו, "סיימתי עכשיו פגישה מצוינת עם ראשי הרשויות של עוטף עזה. אמרתי להם שאנחנו במאבק ממושך".

(צילומים: חיים צח, לע"מ)

"כשם שאנחנו משלימים עכשיו את בלימת המנהרות וכשם שאנחנו פעלנו והצלחנו לעצור את ההסתערות ההמונית על הגדרות, כך הנחינו את צה"ל למגר ולעצור את טרור העפיפונים ובלוני האש, ואנחנו בעיצומו של תהליך".

לדברי נתניהו, "חשוב שהחמאס יבין שהוא עומד מול קיר פלדה והקיר הזה מורכב קודם כל מממשלה נחושה, ממנהיגות מקומית איתנה ומהתיישבות ציונית, שאנחנו נמשיך לחזק אותה וכמובן מצבא ההגנה לישראל".

עוד אמר נתניהו; "אנחנו גאים בהם ואני גאה גם בתושבי העוטף הנפלאים שעומדים מול ימים לא קלים, אבל אני משוכנע בעוצמה המשותפת שלנו להדוף, להרתיע ובסופו של דבר גם להכריע את הטרור הזה של עזה".

נתניהו התייחס לפעולת צה"ל במהלך השבת, "שלשום פעלנו בעוצמה אדירה אל מול החמאס, במכה החזקה ביותר שהם ספגו מאז צוק איתן. צריך להבין שכל מי ששואל אותי את השאלות האלה צריך להיות ערוך להמשך המאבק".

לדבריו, "יש כאן חילופי מהלומות, זה לא נגמר במכה אחת ואינני יכול לנחם מי שספג את האבידות הקשות ביותר. זה דבר שקשה מאוד לספוג, אבל אנחנו יודעים שאנחנו בתוך מאבק ממושך של הציונות".

נתניהו התייחס בדבריו גם לטרור העפיפונים שנמשך גם אחרי הסיכום על הפסקת האש עם החמאס, "אנחנו הנחינו את צה"ל לעצור את זה. איננו מקבלים, אמרתי את זה אתמול בצורה הכי ברורה, וכדאי שיקשיבו לי, במיוחד בצד השני, אין דבר כזה מבחינתנו הפסקת אש שמחריגה את עפיפוני האש ובלוני האש, אין דבר כזה".

"מבחינתנו זה לא קיים ולכן אנחנו בעיצומו של מהלך. אני אגיד את זה בפעם השביעית והדבר הזה, אני מקווה, יחדור, אבל אם הוא לא יובן על ידי המילים שלי – הוא יובן על ידי המעשים של צה"ל".

הביקור מתרחש, לאחר יממה של ביקורת פוליטית ותקשורתית, על כך שנתניהו לא ביקר בדרום הארץ מזה כארבעה חודשים. יו"ר 'המחנה הציוני' ‎אבי גבאי אמר אתמול בניידת השידור של גל"צ בשדרות: כי נתניהו "לא היה בשדרות מה-9 לאפריל. לא יכול להיות - 100 ימים שורפים כאן הכל ורה"מ לא מגיע? איבד את הקשר שלו לציבור". 

יצוין כי דבר ביקורו נשמר בסוד, מטעמים בטחוניים, והוא הותר לפרסום רק לאחר שעזב את האזור.

בנימין נתניהו שדרות הסלמה בדרום רקטות טרור העפיפונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד