י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

האם הנסיכים סרבו לפגוש את הנשיא טראמפ

יורשי העצר הבריטים הנסיך צ'רלס ובנו הנסיך וויליאם, עשו הכל כדי לא להיפגש עם הנשיא דונלד טראמפ במהלך ביקורו בבריטניה בימים האחרונים, כך מדווחים כלי תקשורת בבריטניה. הממשלה הבריטית: "הנסיכים העדיפו לא להיפגש עם הנשיא, אך לרגע לא סרבו להיפגש"

האם הנסיכים סרבו לפגוש את הנשיא טראמפ
רויטרס

יורשי העצר הבריטים הנסיך צ'רלס ובנו הנסיך וויליאם, עשו הכל כדי לא להיפגש עם הנשיא דונלד טראמפ במהלך ביקורו בבריטניה בימים האחרונים, כך מדווחים כלי תקשורת בבריטניה.

הממשלה הבריטית נאצה להכחיש את הדיווח ופרסמה הודעה לפיה, "הנסיכים העדיפו לא להיפגש עם הנשיא, אך לרגע לא סרבו להיפגש", נאמר בהודעה של ממשלת בריטניה.

הביקור שהוגדר "ביקור עבודה" ולא "ביקור מדיני" לא מחייב את הנסיכים להשתתף, אך בשנת 2016 הנסיכים השתתפו בארוחה חגיגית עם הנשיא אובמה ואשתו בעת ביקור אובמה בלונדון.

הנשיא טראמפ עם אשתו מלניה, נפגשו בביקורם בבריטניה עם המלכה אליזבת השניה שגילה מעל 90 ואף סקרו משמר כבוד, אך "העובדה שאף בן משפחה לא הצטרף אליה, זה משהו מוזר ולא רגיל". כל מצוטט מקור מבית המלוכה הבריטי.

במקום זאת, הנסיך צ'רלס בן ה-69, נכח באירוע עם משטרת גלוסטרשייר, בעוד בנו בן ה- 36, שיחק עם חברים משחק ספורט.

מקור נוסף שסיפר ל"סאנדיי טיימס" אומר, כי "הם פשוט לא רצו להיפגש עם טראמפ, הם פשוט סירבו להשתתף, זה דבר מאוד מאוד יוצא דופן שהמלכה תהיה שם לבד".

הנסיך צ'ארלס בן ה-69 מלווה את המלכה לעתים קרובות לאחר פרישתו של הנסיך פיליפ, בן ה- 97 מחובות בית המלוכה באוגוסט שנה שעברה

מארמון בקינגהאם נמסר, כי המלכה היתה אמורה מלכתחילה להפגש עם טראמפ לבדה, מפני שלא היה זה ביקור ממלכתי, אלא ביקור עבודה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד