י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הח"כ נגד ביטאון ש"ס

גליק תקף את 'הדרך': "אין לכם אלוקים?" צפו

חבר הכנסת הצבעוני מ'הליכוד', עלה אמש לדוכן במהלך הדיונים על חוקים שונים וזעק מ"דם ליבו" (כהגדרתו) נגד פרסומת שהופיעה על גבי עיתון "הדרך" של תנועת ש"ס • צפו בנאום

גליק תקף את 'הדרך': "אין לכם אלוקים?" צפו
גליק צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

במסגרת יום דיונים ארוך שנמשך עד לפנות בוקר במליאת הכנסת, עלה חבר הכנסת יהודה גליק מ'הליכוד' לדוכן ותקף בחריפת את עיתון 'הדרך' - ביטאונה של תנועת ש"ס.

"אמרה לפני כן חברת הכנסת מירב בן ארי אצלי הדברים הם מדם ליבי, ואני רוצה לפנות לחבריי מהמפלגות החרדיות", פתח גליק את נאומו.

אז פנה לחברי הכנסת של ש"ס שישבו באולם, "ידידי יעקב מרגי, ידידי משולם נהרי, ידידי חבר הכנסת אזולאי, ידידי חבר הכנסת סידה, למפלגת ש"ס יש עיתון. והעיתון, קוראים לו "הדרך". "הדרך" מכין את תלמידי הישיבה לקראת היציאה לבין הזמנים. בבין הזמנים אין חברותא".

"הדרך", יש לו פתרון – הסיגריה", סיפר גליק לח"כים והציג מודעה פרסומית הנפרסת על גבי עמוד שלם בעיתון השבועי, "תמיד תהיה חברותא, תמיד יש חברותא. זה מה שהעיתון שלכם מציע. מציע לבחור הישיבה – קח. תגידו לי, אין לכם אלוקים? אין לכם תורה שאומרת שפיקוח נפש דוחה את כל התורה כולה?", צווח ושאל ח"כ גליק. 

לסיום חזר שוב ושאל, "תגידו לי, אין אלוקים? אין תורה? אין חיי אדם? אין פיקוח נפש? הכול מותר? כן, זה בדם ליבי" וירד מהדוכן.

יצוין כי גליק מוביל בחודשים האחרונים מאבק עיקש נגד פרסום סיגריות, לפני כשבועיים הוא אף פתח בשביתת רעב עד שיעבירו את החוק שהוא מנסה לקדם, אולם בעצת רופאו הוא הפסיק את השביתה כעבור כמה ימים.

סיגריות אלקטרוניות עיתון הדרך שס יהודה גליק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד