י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חבר המועצה דרש דיון במצלמות ובדו"חות, זייברט התעלם ויצא | צפו

ראש העיר בני ברק, חנוך זייברט, התעלם מבקשתו של חבר המועצה לקיים דיון על הדו"חות שמקבלים תושבי העיר על ידי מצלמות שהוצבו, ונעל את הישיבה. בתגובה, נשא חבר המועצה נאום בפני האולם המתרוקן. צפו

חבר המועצה דרש דיון במצלמות ובדו"חות, זייברט התעלם ויצא | צפו
משה מלאכי מסיעת בני תורה נואם בפני אולם ריק צילום: בחדרי חרדים

משה מלאכי, חבר מועצת העיר בני ברק מטעם סיעת 'בני תורה', ביקש לקיים דיון באולם מליאת עיריית בני ברק, על 'מצלמות הדו"חות' בעיר, שלדבריו "החלו למלכד כל פינה בעיר ולהנפיק דוחות בקצב מסחרר". מלאכי הזמין את הציבור להגיע ולהשתתף, כשהוא מכריז: "אנחנו החלטנו לטפל בסיוט הזה שהפך רחובות שלמים בעיר לשוממים, ועסקים שפעלו בעיר ושגשגו במשך שנים רבות - לעיי חרבות".

הדיון היה אמור לעסוק במצלמות האבטחה, שהותקנו זה מכבר בצירים מרכזיים ברחבי העיר, אשר מחוברות למוקד שמנפיק דו"חות חנייה לכלי רכב שחונים במקומות האסורים, למשך פרק זמן קצר. לדברי מלאכי, דבר זה "הכה באופן אנוש מספר רב של עסקים מקומיים, שנסגרו לצערנו בזה אחר זה".

אולם למרות הבקשה הרשמית שהגיש חבר המועצה, ראש העיר חנוך זייברט נעל את ישיבת המועצה - מבלי להעלות את הנושא לסדר היום.

מלאכי לא נרתע, והחל לדבר על הנושא תוך התעלמות מהודעתו של זייברט לחברי מועצת העיר על סיום ישיבת המליאה, תוך כדי שחברי מועצת העיר קמים בזה אחר זה, ועוזבים את האולם. בתיעוד הוידאו ניתן לראות את האולם מתרוקן אט אט, ולבסוף אף כיבו את האור באולם - כל זאת כאשר מלאכי ממשיך לנאום בפני אולם דיונים ריק מאנשים, מלבד עיתונאים בודדים.

כזכור, בחדרי חרדים' חשף כי בחודשים יוני 2017 ועד מרץ 2018, ניתנו 42,362 דוח"ות על ידי המצלמות, ואלה הכניסו לקופת העיר בני ברק סכום העומד על כמיליון שקלים בכל חודש.

עיריית בני ברק משה מלאכי חנוך זייברט ישיבת מועצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד