י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

כיצד תדעו אם האינסטלטור אמין

הזמנתו של אינסטלטור בעל מקצוע לביתכם יכולה לקרות כתוצאה ממספר גורמים

כיצד תדעו אם האינסטלטור אמין
צילום: פיקסביי

ייתכן שהתרחשה תקלה כל שהיא בצנרת הביתית, התפוצץ צינור, התגלתה נזילה בקיר או שהביוב נסתם. מצד שני לעיתים תזדקקו לאינסטלטור על מנת שיתקין לכם מוצר כל שהוא, ברז, אמבטיה וכדומה. כאשר אתם מזמינים בעל מקצוע הביתה בוודאי תרצו להאמין שהוא תצדיק גמור שלא ינסה לעבוד עליכם או לגבות מכם יותר כסף ממש שדרוש. למעשה רב בעלי המקצוע הם ישרים אך ניתן לוודא זאת בשיטות שונות.

במקרה של החלפת ברז לדוגמא בדרך כלל יגיע האינסטלטור ויבדוק מה הבעיה עם הברז הקודם. לא תמיד דרושה החלפה וכדאי לשאול את כל השאלות הדרושות על מנת להבטיח שלא מדובר בבלוף. אין זה משנה אם מדובר על אינסטלטור מקצועי או זוטר, במקרה הזה כל אחד עשוי לעבוד עליכם אם לא תהיו ערניים.

מה כדאי לבדוק

אם מדובר על בעל מקצוע שאתם לא מכירים אז ניתן לשאול אותו כמה זמן הוא במקצוע. כדאי גם לעמוד על כך שהאדם שאתו אנו מדברים יהיה זה שיגיע לתקן או לטפל בתקלה ולא מדובר על קבלן משנה. אם אתם מחפשים אינסטלטור תל אביב אז ניתן לשער שלא תתקשרו להזמין אינסטלטור מחיפה או ממודיעין. בעלי מקצוע מקומיים מכירים את השטח ויגיעו אליכם במהירות רבה ללא עיכובים מיותרים.

כאשר מדובר על עבודה בסדר גודל גדול יותר כמו שיפוץ מקלחת, כדאי להיות זהירים ולא לשלם את כל סכום השיפוץ לפני שהוא מסתיים. במקרים רבים השיפוץ עשוי להתמשך זמן רב מהצפוי ואז יש לכם לפחות כלי מיקוח. לאחרונה מצאה התכנית יצאת צדיק אינסטלטור בעלי מקצוע רבים אשר התגלו כישרים ואמינים מאוד. ניתן להיכנס לרשת האינטרנט ולמצוא בעלי מקצוע שעברו את המבחן בהצלחה ולהזמין אחד מהם לביתכם.

כדאי לדרוש קבלה

כל עבודה אשר מתבצעת בביתכם על ידי איש מקצוע חייבת בקבלה אשר מפרטת את כל מה שנעשה בבית. חשוב לדרוש קבלה כזו ולדרוש שיצוין בה כל מה שהתבצע על מנת שתהייה לכם הוכחה לביצוע העבודה.





תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד