י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"להעדיף ולהשתמש בשירותי החירום של איחוד הצלה"

"להעדיף ולהשתמש בשירותי החירום של איחוד הצלה"

הרה"ג הרב יהודה סילמן שליט"א לראשי איחוד הצלה "על כל אחד ואחד להעדיף ולהשתמש בשירותי החירום של איחוד הצלה שידוע וברור שגדולי ישראל עומדים לימינם והכל נעשה בהנהגתם"  

"להעדיף ולהשתמש בשירותי החירום של איחוד הצלה"

במפגש מיוחד התכנסו בביתו של הרה"ג הרב יהודה סילמן שליט"א יחד עם הרה"ג הרב שריאל רוזנברג, עשרות ראשי סניפי איחוד הצלה מרחבי הארץ.

במהלך הערב סקרו ראשי הסניפים בפני הרב את הפעילות השוטפת בסניפים, וכן את נהלי ההלכה אשר נהוגים בשבתות בכדי לוודא, שכלל פעילות הצלת החיים מתבצעת על פי הנחיות רבני איחוד הצלה וועדת ההלכה של הארגון.

בדבריו הדגיש הרב יהודה סילמן שליט"א כי חובה על כל מתנדב ומתנדב לזכור שחייו הרוחניים קודמים להכל, "רק מתוך גישה זו זוכים לעסוק במלאכת הקודש וזוכים להצלחה כפי שעיננו רואות בפריחת הארגון. הרב העלה על נס את  תרומתם האדירה של רשת המתנדבים להצלת חיים באיחוד הצלה לציבור הרחב.

את הישגיהם הרבים למען מלאכת הקודש של הצלת נפשות ואת גודל הזכות שבידם כאשר הכל נעשה כפי דעת ההלכה ובדעת תורה.

בדבריו ציין את כובד האחריות להורות דבר ד' זו הלכה, כאשר זכו ראשי הארגון שהכל נעשה בדרך זו.

כן קרא הרב להעדיף ולהשתמש בשירותי החירום של איחוד הצלה שידוע וברור שגדולי ישראל עומדים לימינם והכל נעשה בהנהגתם.

מנכ"ל איחוד הצלה משה טיטלבוים ציין כי באיחוד הצלה כבר משלב קורס החובשים משולבים שיעורים על ידי רבני הארגון בכדי להטמיע את הנהלים הנדרשים, שכל חניך שיסיים את קורס החובשים יידע בצורה הטובה ביותר לצאת להציל חיים באופן מקצועי ביותר ועל פי כללי ההלכה והצניעות בנוסף בכל סניף וצוות מתכנסים מפעם לפעם בכדי ללמוד ולהתעדכן בחידושים ובפסקים אשר מוציאים רבני ועדת ההלכה של הארגון ולשנן את נהלי ההלכה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד