י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
במעמד הגרי"ד גרוסמן

מרגש: עשרות תלמידים סיימו מסכתות במגדל העמק | צפו

בשני מעמדים מרגשים שהתקיימו במוסדות 'מגדל אור' שבנשיאות הגרי"ד גרוסמן במגדל העמק, סיימו עשרות תלמידים את המסכתות שלמדו - בפני הרב. צפו בתיעוד וידאו ותמונות מהמעמד 

מרגש: עשרות תלמידים סיימו מסכתות במגדל העמק | צפו
סיומי מסכתות אצל הגרי"ד גרוסמן צילום: רובי קוטר

במהלך השבוע האחרון, לקראת סיום שנת הלימודים במוסדות 'מגדל אור' שבמגדל העמק, העומדים בראשות ובנשיאות הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, נערכו שם שתי חגיגות סיום מיוחדות במינה - לכבודה של תורה.

בהתאם למנהג הרווח בתפוצות ישראל, לקיים סיומי מסכתות בתשעת הימים, סיימו ל"ו (36) תלמידים מכיתות ז' וח' את מסכתות ברכות, תענית, מגילה, חגיגה, ומכות - בשני אירועים מרשימים.

בסעודת מצווה שנערכה ע"י צוות המוסדות השתתפו התלמידים, המחנכים וצוות ההוראה, כשהאחרונים נרגשים מאוד על כך שראו ברכה בעמלם. התלמידים מצידם למדו והבינו את חשיבות ההתמדה ותוצאתה, כיצד ניתן לראות שדף ועוד דף הצטרפו לחשבון גדול.

נשיא המוסדות ורבה של מגדל העמק, הגרי"ד גרוסמן, אמר בסעודת המצווה, כי: "כוח התורה והלימוד הנשמע כאן בשערי התלמוד תורה נותן לכולנו כוחות להמשיך ולעשות את הטוב ביותר עבור ילדי ישראל".

הוא הוסיף ואמר כי: "דווקא בימי אבל אלו על חורבן בית המקדש שנגרם כתוצאה משנאת חינם, אין דבר גדול יותר מאשר סיום מסכתות של קבוצה שלימה, כאיש אחד בלב אחד, זה התיקון לבניית בית המקדש, שיבנה במהרה".

הרב שמעון אלמליח מנהל הת"ת - החוסה תחת רשת מעיין החינוך התורני - דיבר בשבח התלמידים, אשר השקיעו השקעה ארוכת טווח בלימוד המסכתות, כשהדבר לא בא להם בקלות. המחנכים, הרב דוד ביטון והרב מיכאל בוסקילה, העלו על נס את שעות ההתמדה של התלמידים, לפעמים על חשבון החופשה ושעות הפנאי.

הרב יצחק דוד גרוסמן סיומים מגדל העמק מגדל אור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד