י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נכנעה ללחצים

איוונקה מרימה ידיים וסוגרת את העסק המצליח

בתו של הנשיא טראמפ המשמשת לו כיועצת, נכנעה להגבלים שהוטלו עליה באשר לניהול עסקיה הפרטיים ומתכוונת לסגור את המותג שהקימה לפני מס' שנים

איוונקה מרימה ידיים וסוגרת את העסק המצליח
המותג של איוונקה טראמפ צילום: רויטרס

איוונקה טראמפ סוגרת את מותג הבגדים והאביזרים שלה ושנקרא על שמה Ivanka Trump, מאחר והיא נמצאת תחת קשיים של אתיקה שהוטלו עליה מאז הפכה ליועצת ללא תשלום של אביה הנשיא דונלד טראמפ.

איוונקה היתה תחת הגבלים מסוימים, מאחר והיא מכהנת כיועצת לאביה, ניהול עסק פרטי יכול להביא לניגוד עניינים, ולנהל עסק עם הגבלים שונים זה דבר לא פשוט, ואולי גם לא ממש רווחי, מה שהוביל להחלטה לסגור את המותג שלה.

איוונקה טראמפ אמרה כי לעולם לא תחזור לקמעונאות, כך על פי הדיווח ב'וול סטריט ג'ורנל' ותישאר ממוקדת במדיניות ובפוליטיקה.

"אחרי 17 חודשים בוושינגטון, אני לא יודעת מתי או אם אחזור אי פעם לעסק, אבל אני יודעת שההתמקדות שלי לעתיד תהיה העבודה שאני עושה כאן בוושינגטון", כך צוטטה איוונקה ב'וול סטריט ג'ורנל' אתמול (שלישי). "ההחלטה הזו עכשיו היא תוצאה הוגנת עבור הצוות שלי והשותפים", הוסיפה הבת היהודייה.

טראמפ כיועצת לאביה, התמקדה בנושאים כמו להשוות את שכרם של נשים לשל גברים ולהרחיב את העזרה של הורים עובדים, כדי שלא יפגעו הורים לילדים קטנים.

חלק מההגבלות שהוטלו על טראמפ כשצטרפה לצוות הבית הלבן של אביה, כללו סיום עסקאות בינלאומיות עתידיות ובדיקת הסכמים חדשים. היא הפסיקה לנהל את החברה, אבל שמרה על בעלות החברה באמצעות אנשים נאמנים.

המותג של איוונקה טראמפ ניגוד עניינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד