י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בברכת רבני ברסלב: איחוד הצלה יממנו השנה מרפאה באומן

בארגון איחוד הצלה יממנו ויפעילו השנה את פעילות המרפאה באומן הממוקמת במתחם הקלויז המרכזי בסמוך לציון רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן שבאוקראינה

בברכת רבני ברסלב: איחוד הצלה יממנו השנה מרפאה באומן
צילום: דוברות איחוד הצלה

בברכת ובהנחיית גדולי רבני ברסלב הוחלט בהנהלת איחוד הצלה כהמשך לפעילות הצלת החיים של מתנדבי איחוד הצלה באומן ובאוקראינה בכל ימות השנה לממן ולהפעיל השנה בימי ראש השנה גם את המרפאה באומן.

בישיבות ההיערכות במשרדי איחוד הצלה בהשתתפות מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים, לייזר היימן סמנכ"ל איחוד הצלה, הרב הלל כהן מנהל איחוד הצלה מרחב אוקראינה, דובי מייזל סמנכ"ל מבצעים של איחוד הצלה, ודוד קריספל מנהל אגף מבצעים של איחוד הצלה עם נציגי הנהלת המרפאה באומן סוכם כי המרפאה תופעל כמידי שנה במתחם הקלויז המרכזי שבסמוך לציון רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן שבאוקראינה ע"י צוות המרפאה הוותיק ר' נחמן קליין ור' אביגדור לנדסמן שמפעילים את הצוות הרפואי של מרפאת אומן שלהם נסיון רב (כעשרים שנה) בהפעלת המרפאה לרווחת שלומם של הרבבות שעולים לתפילה בציון הקדוש של רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בימי ראש השנה.

הרב הלל כהן מנהל איחוד הצלה מרחב אוקראינה מסר: "השנה תורחב פעילות איחוד הצלה באומן ובאוקראינה בשיתוף פעולה עם איחוד ברסלב באומן המנהלים את מערך הגעת הרבבות בימי ראש השנה באומן. לראשונה נציגי אגף רפואה של איחוד הצלה ישהו בשטח להפקת לקחים לקידום הרפואה בעתיד".

הרב נחמן קליין מנהל המרפאה מסר: "לאחר שנים רבות של פעילות למען רבבות העולים לתפילה בציון הקדוש של רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן שבאוקראינה השנה זכינו שאיחוד הצלה יממן וימנף את הפעילות. צוותי הרפואה במרפאה בהם רופאים ופרמדיקים יעבדו בסנכרון ושיתוף פעולה עם המוקד הבינלאומי של איחוד הצלה לרווחת שלומם של הרבבות. חשוב ומומלץ לעשות ביטוח רפואי לפני ההגעה לאומן בכדי למנוע עוגמת נפש במידה ויצטרכו פינוי לבתי חולים או הטסה רפואית".

לייזר היימן סמנכ"ל איחוד הצלה מספר כי פעילות איחוד הצלה תתרחב השנה גם בהפעלת אמבולנסים של איחוד הצלה ומאות מתנדבים בהם רופאים, פרמדיקים, וחובשים שיתגברו את פעילות המתנדבים שפועלים להצלת חיים בכל ימות השנה באומן ובאוקראינה בכל הרחובות הסמוכים לציון רבי נחמן מברסלב זצוק"ל.

משה טייטלבוים מנכ"ל איחוד הצלה מסר: "גם השנה יוצבו שלטי איזורים שיקצרו את זמן ההגעה והתגובה המידית למקרי חירום. בכל מקרה חירום רפואי באומן ובאוקראינה בכל ימות השנה ובמיוחד בימי ראש השנה מומלץ לחייג מיידית 063-800-1221 מספר מקומי באוקראינה ומוקד איחוד הצלה יזניק את צוותי הרפואה הקרובים ביותר למיקום האירוע".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד