י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בין הזמנים נפתח - הראשל"צ הגיע למסור שיעור

הראשון לציון והרב הראשי לישראל, הגר"י יוסף, הטריח את עצמו לבני ברק ומסר שיעור לרגל פתיחת בין הזמנים בפני תלמידי רשת הכוללים להוראה ודיינות שבראשות רבי אבישלום שמן

בין הזמנים נפתח - הראשל"צ הגיע למסור שיעור
הרב אבישלום שמן נושא דברים

התרגשות גדולה הייתה מנת חלקם של הכוללים להוראה ודיינות בראשות הדיין הרה"ג ר' אבישלום שמן, עם בואו של הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף למסור בפני התלמידים שיעור פתיחת בין הזמנים.

שיעורו של הגר"י, המכהן כרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הגדול, התקיים בבית המדרש 'חניכי הישיבות' בני ברק בנשיאות הגר"ש קורח שליט"א.

הרב שמן נשא דברים לפני השיעור ודיבר במעלתו של הראשל"צ, שנושא בעול הדור, על פי דרכו של אביו הראשל"צ הגר"ע יוסף זצוק"ל, וזכה וזיכה את הרבים בספריו הרבים, ובפרט בסדרת הספרים 'ילקוט יוסף'.

הגר"י יוסף נושא דברים

שיעורו של הראשל"צ, שנערך למעלה משעה, הותיר רושם כביר. בבחינת 'מועט המחזיק את המרובה', הביקור כולו היה רב רושם, והיה משופע בתחושות מרוממות, אשר הותירו חותם של ברכה על כל המשתתפים הרבים.

הגר"י בשיעורו חיזק את עניין לימוד הלכה למעשה, מתוך הפוסקים, ודיבר במעלת וחשיבות עידוד לומדי התורה.

בשיעור השתתפו גדולי תורה רבים וביניהם הגר"א שמן שליט"א אב"ד רחובות, ומרא דאתרא דראש העין הגר"ע בסיס שליט"א, והגר"ש צדוק רב השכונות הדרומיות בני ברק, ועוד רבים גדולים וחשובים.

הראשון לציון הגר"י יוסף הרב הראשי לישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד