י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
זה מה שהיה בחדר הסגור > מרימים ידיים

הרב חשף: "אלעד עיר קשה. צריך להשאיר את המועמד הקיים"

ישראל פרוש בדרך לקדנציה נוספת? לפי פני הדברים כרגע, נראה ש'דגל' לא מצאה מועמד ראוי להריץ מטעמה וגם בכיר ועדת הרבנים של 'דגל' מרים ידיים ואומר כי "אלעד היא עיר קשה" וכי "צריך להשאיר את המועמד הקיים" | וגם, הכרת הטוב שרוחשים ר"י סלבודקה לפרוש • חשיפה

 הרב חשף: "אלעד עיר קשה. צריך להשאיר את המועמד הקיים"
הרב יוסף אפרתי צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

הקרב על ראשות העיר אלעד: לאחר תקופה ארוכה של שקט מצד הבוחשים בקדירה ואי מציאת מועמד מטעם 'דגל התורה', מה שגרם להיחלשות הציר עם ש"ס, בישיבת הנהלת 'דגל התורה' שהתכנסה אתמול (רביעי) בבני ברק, חלה תפנית בכוונה של 'דגל' לנסות לכבוש את העיר.

יו"ר התנועה משה גפני סיפר בישיבה, שהיה אצל חברי המועצת הגאון רבי משה הלל הירש והגאון רבי דב לנדו (לגדולי ישראל יש תלמידים רבים באלעד הסרים למרותם א.ק.), שאמרו לו שצריך לקבוע רק מה שטוב למפלגה כמפלגה, אבל סברו כי מאחר ויש להם הכרת הטוב על הסיוע של ראש העיר פרוש, לקהילה של סלבודקה בעיר, הם לא יפעלו נגדו ולא יתערבו במקרה ולא פרוש יהיה המועמד.

מי שחשף של'דגל התורה' אין מועמד, היה חבר ועדת הרבנים הגאון רבי יוסף יקותיאל אפרתי שאמר: "אלעד היא עיר מאוד קשה ולכן מאוד קשה להשיג מועמד לדגל התורה שיהיה שם", כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

לדברי הגרי"י אפרתי, "בדגל התורה יש אנשים יראי שמים, אך בגלל שזה מורכב לא תמיד היראים והשלמים יכולים לעשות את תפקידם".

"לכן", אמר הרב אפרתי, "צריך להשאיר את המועמד הקיים", אך עם זאת הוא הסכים לדברי היו"ר גפני, שעל התנועה לנסות להשיג מועמד מתאים.

כזכור, מי שנבחר לבורר בסיפור, היה הדיין הגאון רבי יהודה סילמן שקיים פגישות בנושא - שעות ארוכות ועדיין אין פתרון באופק, מה שנראה כי ראש העיר פרוש סולל את דרכו לקדנציה נוספת.

אלעד ישראל פרוש הרב יוסף אפרתי דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד