י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מַיִם טְהוֹרִים

יוצאים לפוש בים? חופים חדשים הוכשרו

מה אסור ומה מותר? הוועד למען טוהר המחנה מפרסם את הרשימה העדכנית של החופים הכשרים - המותרים לרחצה על פי הוראת מרנן ורבני גדולי ישראל

יוצאים לפוש בים? חופים חדשים הוכשרו
חוף שרתון צילום: פלאש 90

רבבות אלפי עמך בית ישראל חופשים בימים אלה, בפארקים, במסלולים ובאטרקציות למיניהם, בהם - גם רחצה בחופי הים, בכדי להפריש את ציבור החרדים לדבר ה' מפני סכנות רוחניות, האגודה למען טוהר המחנה מעדכן כי החופים הנפרדים שהוכשרו לציבור בים התיכון, הם: הרצליה, אשדוד, חיפה, נתניה, עכו, ונהריה.

החופים הנפרדים שהוכשרו לציבור בכינרת שבצפון הם: החוף הנפרד בטבריה, וחוף כינר בטבריה.

החוף הנפרד בים המלח שהוכשר לציבור הינו: נווה זוהר.

החופים בראשון לציון, ושרתון, וקרית חיים, פסולים בתכלית.

בתוך כך, ל'בחדרי חרדים', נודע, כי גם בימים אלה, נמשכים המאמצים להכשיר חוף ים נפרד וכשר למהדרין בערים, בת ים, אשקלון וחדרה.

רבני האגודה מציינים לשבח את יו"ר ש"ס שר הפנים והפריפריה אריה דרעי וצוות משרדו, שפעלו עד כה ועדיין משקיעים הרבה זמן ויגיעה לטובת הכשרת כלל החופים הנפרדים ברחבי הארץ.

בנוסף, באגודה שבים ומזכירים את המלצת הרבנים הממליצים מאד להגיע לחוף אשדוד בשעות הבוקר מהשעה 7:00 עד השעה 9:00, שאז הזמן נוח הן מהבחינה הגשמית והן מהבחינה הרוחנית כשעדיין החופים הסמוכים ריקים מאדם, לעומת החופים הכשרים הנוספים שנפתחים רק בשעה 8:30 בבוקר.

חשוב לשים לב, שגם כשהאגודה למען טוהר המחנה מציין ש'החוף כשר', עדיין זה לא ערובה שלא יהיו מקרים קיצונים כגון קריעת מחיצה ע"י ונדליזם באמצע היום, או שאנשים נכנסים ללב ים היכן שהמחיצה לא מגיעה, וניתן להשקיף לעבר החופים הסמוכים, ובכלל בנושא חופי הים לא ניתן להגיע להכשרה של 100 אחוז ואלו החופים שהוכשרו הינם הם הרע במיעוטו, ולכן צריכים לשים לב לשמור על הסדר ועל הוראות ההצלה, ולהיזהר ממכשולות, ואם חלילה יש פרצה לעדכן מיד את משרדי האגודה.

חופים האגודה למען טוהר המחנה בין הזמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד