י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אסון בחופשה

בן שלוש וחצי מבני ברק - טבע למוות בבריכה

חופשת המשפחה נגדעה בשל אסון כבד. משפחה חרדית שנסעה לנפוש בצפון הארץ, איבדה הערב את היקר לה - לאחר שטבע בבריכה פרטית בצימר בו שהתה המשפחה ביבנאל

הבריכה בה טבע הפעוט
הבריכה בה טבע הפעוט צילום: דוברות המשטרה

פעוט טבע בבריכה פרטית במושבה יבנאל - דרומית מערבית לטבריה, לאחר פעולות החייאה ממושכות, נקבע מותו בבית החולים פוריה בטבריה - לשם פונה הילד בניידת טיפול נמרץ כשמצבו מוגדר אנוש.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מדובר בפעוט כבן שלוש וחצי, בן למשפחה חרדית - תושבת בני ברק, ששהתה במסגרת חופשת בין הזמנים במושבה יבנאל, ולמרבה הצער - החופשה נגדעה בעקבות האסון הכבד.

עזרא אוחיון חובש ב'איחוד הצלה' תיאר את המקרה המצער: "אני שוהה ביבנאל בצימר לרגל בין הזמנים ונמסר למוקד 1221 של איחוד הצלה כי בסמוך לצימר ילד כבן 3 טבע בבריכה בחצר צימר בו הוא שהה עם משפחתו. יצאתי מיידית למקום וסייעתי בביצוע פעולות החייאה יחד עם כוננים נוספים שהיו בסמיכות למקום. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים בפוריה תוך כדי המשך פעולות החייאה שם למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו. צוותי חוס"ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה פעלו במקום עקב אופי האירוע".

משנת 2008 טבעו למוות 181 ילדים. עד כה, בשנת 2018 טבעו למוות 24 ילדים. לשם השוואה, בשנת 2017 כולה טבעו למוות 15 ילדים.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים: "מדובר במקרה טרגי נוסף של טביעת ילד בבריכה בצימר. השנה אנו עדים למספר חריג של מקרי טביעה".

טביעה יבנאל חופשה משפחתית טרגדיה ילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד