ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הדור הבא של החרדים שיאיישו את חזית תעשיית הייטק

עם ביקוש רב לתכנית וקמפיין גיוס שהסתיים כחודש מוקדם מהמועד המתוכנן בגלל רישום מאסיבי, החל לאחרונה המחזור השני של תכנית פיתוחים, המכשירה גברים חרדים למשרות פיתוח תוכנה בחזית תעשיית ההייטק הישראלית

  • י"ח אב התשע"ח
הדור הבא של החרדים שיאיישו את חזית תעשיית הייטק
צילום: פיתוחים

אכן, חודשים של מיונים, מבחנים קשים וסינונים קפדניים, הוכיחו את עצמם כבר בתחילתו של המחזור השני. עשרים וחמישה גברים חרדים מצטיינים, מכל רחבי הארץ ומכל גווני הציבור החרדי, התחילו את ההכשרה במחזור השני של מסלול העילית - תכנית פיתוחים.  

משתתפי המחזור השני, נכנסו לתכנית ההכשרה לאחר שדרוג מאסיבי שעברו כיתות החברה במגדלי ש.ק.ל בבני ברק, על מנת להתאימם לקליטת משתתפים נוספים, באווירה הייטקיסטית חרדית.

לדברי איציק צור מנכ"ל פיתוחים, פתיחתו של המחזור השני מעיד כי "תכנית פיתוחים היא עובדה מוגמרת, ולא מדובר בפיילוט נסיוני". לדבריו "ההישגים של משתתפי המחזור הראשון יצרו ביקוש אדיר ברישום שאפשר לנו לסנן את המובחרים ביותר ולקלוט רק את המצטיינים שיאיישו בעתיד הקרוב את המשרות הכי נחשקות בעולם ההייטק".

ואכן, השמועה על משתתפי מסלול הבוטקמפ של פיתוחים, שעוברים תכנית לימודים הבנויה בדומה ללימודים ישיבתיים ומקנה כלים להעמקה בחומר ולפיתוח יצירתיות, כבר הגיעה לגורמים הבכירים בגופים הממשלתיים השונים ובתעשיית ההייטק שהביעו התעניינות בקליטת המצטיינים החרדים בוגרי מסלול פיתוחים.

לצד ההכשרה המואצת ברזי מקצועות הטכנולוגיה העילית, רוכשים המשתתפים גם כלים מעשיים להכשרה תעסוקתית ולהשתלבות טובה בשוק הייטק התחרותי.

גם משתתפי המחזור השני ייהנו מצוות הוראה המורכב ממנטורים ואנשי אקדמיה בעלי ניסיון בתכניות לימודים אינטנסיביות ורקע עשיר בעולם ההיי-טק ותעסוקת חרדים. בנוסף, השתתפות בקורס הינה ללא כל עלות וכל משתתף זכאי למלגת קיום, כך שהם יוכלו להתרכז ולהשקיע בלימודים בראש שקט.

בסיום מסלול הלימודים, הבוגרים ישולבו במשרות נחשקות בעולם פיתוח התוכנה בחברות ההיי-טק הגדולות והמובילות בארץ ולהתקדם במהירות להיות חוד החזית של תעשיית ההייטק.

צילום:(פיתוחים)

 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד