ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
עורר זעם

אתר ההזמנות הפופולרי הציג "התנחלות ירושלים"

לא ברור עדיין מי עומד מאחורי הכיתוב המביש, אך הוא הוסר וטוב שכך. אתר ההזמנות המפורסם 'בוקינג' הגדיר את ירושלים כהתנחלות ועורר את זעמם של גולשים רבים 

אתר ההזמנות הפופולרי הציג "התנחלות ירושלים"
מנדי הכטמן, פלאש 90

האתר הפופולרי "בוקינג", שמאגד קרוב לשני מיליון בתי מלון ובתי הארחה ברחבי העולם, וגולשים מ-229 מדינות ברחבי העולם נהנים ממנו, פרסם את העיר ירושלים כ"התנחלות".

האתר שמיליונים מזמינים דרכו מקומות נופש, פרסם מקומות בירושלים כעיר כבושה, גולשים שמיהרו להתלונן הפיצו את הצילום של הכיתוב, ולאחר כמה שעות הכיתוב הוסר.

באתר עובדים אנשים ממקומות שונים בעולם, כך שיש לשער שאחד העובדים כתב את הכיתוב המחוצף על דעת עצמו, ואכן לאחר מספר שעות הכיתוב הוסר.

האתר היה לא מעט בכותרות, פעם לטוב ופעם לרע, בשנה שעברה האתר הסיר מרשימת ההמלצות שלו את המלון פרדייס בארוזה, שנמצא כ-80 ק"מ מדרום מזרח ציריך שבשוויץ, שביקש מאורחיו היהודים להתקלח לפני כניסה לבריכה, ולהשתמש במקרר בשעות מסוימות.

לעומת זאת, האתר קיבל בעבר קנס מהרשות להגנת הצרכן על סך 2.5 מיליון שקל, בשל הטעיית הצרכן הישראלי ששיווק את מחיר חדרי האירוח במלונות שנמצאים בישראל בלי שכלל את המע"מ, כפי שהחוק מחייב במקום בולט לעין הגולש.

בוקינג התנחלות ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד