י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ימים קשים לישראל

קרבן נוסף: הלך לעולמו הבחור שטבע בירדנית

ימים קשים עוברים על עם ישראל, רק היום לבד איבדו שלוש משפחות את יקריהן - פעוט שטבע בגיגית בשבוע שעבר - נפטר הבוקר מפצעיו, אישה חרדית מישראל שנפשה באלפים הצרפתיים נהרגה בתאונת דרכים וכעת, אנו מתבשרים כי גם אחיה בן גיתית שטבע בירדנית - לא שרד את הפציעה

קרבן נוסף: הלך לעולמו הבחור שטבע בירדנית
החייאה על נער שטבע בנהר הירדן צילום: תיעוד מבצעי מד"א

למרות מאמצי צוות הרופאים והאחיות, בטיפול נמרץ ילדים, להציל את חייו של הנער אחיה בן גיתית, בן ה-14 שהובא בצהריים במצב קריטי, מונשם ומורדם - הוא לא שרד את הפציעה והטביעה והוא הלך לעולמו. כך נמסר מדוברות בית החולים זיו בצפת.

הוריו ובני משפחתו שוהים לצדו, וכן המערך הסוציאלי בבית החולים מסייע להם בשעתם הקשה.

עוד נמסר, כי ההורים אינם מעוניינים לשוחח עם התקשורת, והם מתבקשים לכבד את רצונם בשעה קשה זו. 

כזכור, בשעות אחר הצהרים (רביעי) דווח ב'בחדרי חרדים', כי במהלך שהותם של בני משפחה חרדית באתר ירדנית הסמוך לקיבוץ דגניה א', כעשרה ק"מ מדרום לטבריה, קפץ אחד מבניה, נער כבן 14, מהגשר למים ואיבד את הכרתו.

אזרחים שהיו במקום משו את הנער יחד עם בני משפחתו לחוף וצוותים רפואיים שהוזעקו למקום ביצעו בנער פעולות החייאה, כשמצבו מוגדר קשה מאוד. לאחר זמן מה הוחלט לפנות את הנער תוך כדי פעולות החייאה באמצעות מסוק לבית החולים.

הנער הגיע לבית החולים זיו באמצעות מסוק מד"א תוך כדי פעולות החייאה והציבור נקרא לקרוע שערי שמים לרפואתו השלימה של אחיה בן גיתית, אולם כאמור למרבה הצער בבית החולים נקבע הערב מותו של הנער.

ממשטרת ישראל נמסר, כי מחקירה ראשונית של חוקרי משטרת ישראל עולה כי הנער שהיה בטיול יחד עם קבוצה של נערים בני גילו, קפץ לנהר הירדן ממקפצה מאולתרת פגע בראש של חבר שהיה בנהר, ככל הנראה צלל למים וטבע עד אשר אזרחים שהיו במקום משו את הנער מהמים.

 

טביעה קפיצה למים נהר הירדן אסון בין הזמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד