י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לא זכאי מוסרית להתמודד"

ליאון תקף את אלקין: ירושלים זו לא חלטורה

עימות בין המועמדים לראשות העיר ירושלים: לאחר שהשר זאב אלקין הצהיר כי לא יכהן כחבר מועצה במידה ויפסיד בבחירות, המועמד ליאון זועם: "לא זכאי מוסרית להתמודד" • אלקין הצהיר כי באם יפסיד במירוץ הוא יחזור לממשלה, ליאון: "ירושלים זו לא חלטורה"

ליאון תקף את אלקין: ירושלים זו לא חלטורה
משה גולדשטיין

באירוע שהתקיים אמש, נשאל זאב אלקין, השר לענייני ירושלים והמועמד לראשות העיר, האם יישאר במועצת העיר במידה ויפסיד את המירוץ כפי שעשה ליאון, או שמא יחזור לממשלה ולכנסת.

אלקין השיב כי "קודם כל אני הולך להיבחר, אז זו שאלה תאורטית. אבל בכל זאת אענה עליה: אני אהיה במקום שאני יכול להשפיע על ירושלים. אני יודע כי כראש עיריית ירושלים אתה משפיע על העיר הזו יותר מהשר לענייני ירושלים, לכן אני מתמודד".

"אבל" הוסיף אלקין, "מניסיוני בשלוש השנים האחרונות, אני יודע ששר לענייני ירושלים משפיע על ירושלים יותר מחבר מועצה. לכן באופן תאורטי זה לא הולך לקרות. אבל אם אפסיד, אמשיך כשר לענייני ירושלים ולעזור לראש העיר שייבחר להציב את העיר קדימה".

מי שזעם בעת ההצהרה באותו ערב הוא המועמד המתחרה משה ליאון, שפרסם ציוץ זועם בו הוא ביקש מאלקין לחזור בו מדבריו ולהצהיר כי יכהן כחבר מועצה במידה ויפסיד.

"יצא המרצע מהשק" אמר ליאון, "מי שלא מתכוון לשרת את תושבי ירושלים ולהישאר במועצת העיר - כפי שנהגתי בעצמי בחמש השנים האחרונות - לא זכאי מוסרית להתמודד לראשות העיר".

ליאון קרא לאלקין "לחזור בו ולהבטיח כי יישאר במועצת העיר גם לאחר שלא ייבחר לראשות העיר". לדבריו, "ירושלים זו לא חלטורה".

משה ליאון זאב אלקין ירושלים עירית ירושלים ראשות עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד